استقبال وزیر امور خارجه کویت از امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور ابراز تسلیت و همدردی به مناسبت درگذشت امیر کویت به این کشور سفر کرده است، در فرودگاه مورد استقبال وزیر امور خارجه کویت قرار گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، […]

وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور ابراز تسلیت و همدردی به مناسبت درگذشت امیر کویت به این کشور سفر کرده است، در فرودگاه مورد استقبال وزیر امور خارجه کویت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که به نمایندگی از آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ‎ایران به منظور ابراز تسلیت و همدردی با دولت و مردم کویت به مناسبت درگذشت امیر فقید «شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح» به کویت سفر کرده است، در فرودگاه کویت مورد استقبال «سالم عبدالله الجابر الصباح» وزیر امور خارجه ‎کویت قرار گرفت.

گفتنی است ،نواف الاحمد الجابر الصباح امیر کویت که به دلیل وخامت حال در بیمارستان بستری شده بود، روز شنبه بیست‌وپنجم آذر، در سن ۸۶ سالگی درگذشت.

شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح، بیست‌ونهم سپتامبر ۲۰۲۰ به عنوان امیر کویت انتخاب شد. او در هفتم اکتبر همان سال، «مشعل الاحمد» را به عنوان ولیعهد خود انتخاب کرد.
ولیعهد کویت (۶۰ ساله) و برادر ناتنی امیر فعلی کشور است. او در کویت و در دانشکده نظامی هندن انگلستان تحصیل کرده و نایب‌رئیس نیروهای گارد ملی کویت بوده است