فیلم عنکبوت مقدس، قصه مردیست با مذهب افراطی که ۱۶ فاسده را بنام دین کشت و الان یهودی های غربی در جشنواره کن، به ساحت مقدس امام هشتم علیه السلام ومقدسات اهانت نموده است . در حالی فیلم موهوم «عنکبوت مقدس» با ارایه چهره‌ای مخدوش از جامعه‌ ایرانی و با توهین آشکار به باورهای متعالی […]

فیلم عنکبوت مقدس، قصه مردیست با مذهب افراطی که ۱۶ فاسده را بنام دین کشت و الان یهودی های غربی در جشنواره کن، به ساحت مقدس امام هشتم علیه السلام ومقدسات اهانت نموده است .

در حالی فیلم موهوم «عنکبوت مقدس» با ارایه چهره‌ای مخدوش از جامعه‌ ایرانی و با توهین آشکار به باورهای متعالی شیعیان در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفته که انتخاب سیاسی این اثر ضعیف به‌عقیده بسیاری از منتقدان و کارشناسان بین‌المللی جای سؤال مهمی در کارنامه این جشنواره بین‌المللی به‌جای گذاشته است. در انتها مطمئن هستیم که راه نورانی اسلام و جبهه حق در میان این آماج حملات فرهنگی بیش از پیش و متحدتر از قبل در سپهر فرهنگ و هنر خواهد درخشید.”

نمایش فیلم ضد دینی و موهن عنکبوت مقدس منجر به خشم ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در نقاط مختلف دنیا شده است. سیاه نمایی‌های عامدانه و القای عقب ماندگی ذاتی کشور عزیزمان در این اثر بارویکرد ایران هراسی واسلام ستیزی و شیعه زدایی در تضاد با واقعیات عجین شده با تار و پود جامعه ایرانی و فرهنگ غنی و پویای اسلامی و ایرانی ما دارد.

در این میان، توهین به ساحت امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا علیه السلام که مضجع نورانی ایشان حریم امن و تکیه گاه آرامش بخش میلیون‌ها نفر در جهان اعم از شیعیان، اهل تسنن و حتی مذاهب غیر اسلامی است، گناهی نابخشودنی محسوب می‌شود.

سازندگان و بازیگران این اثر موهن لازم است متوجه این حقیقت باشند که حب بی انتهای اهل بیت علیهم السلام در تار و پود جامعه ایرانی و سایر جوامع مسلمان بویژه طلاب، با فرهنگ و باور‌های عمیق میلیون‌ها انسان عجین شده است. در چنین شرایطی، منظومه ضد فرهنگی غرب ؛ علیه فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی به همراه کلیه اجزا و مصادیق آن محکوم به انهدام و شکست می‌باشد.

در نهایت، اکران این فیلم ، اولین و آخرین اقدام هدفمند حامیان و سازندگان آن در تقابل با دلدادگان اهل بیت علیهم السلام و وارثان پاک فرهنگ اصیل اسلامی ـ ایرانی نبوده و نخواهد بود. شیطنت‌هایی از این دست، لزوم رصد همه جانبه رفتار دشمنان و حضور همه جانبه و موثر در عرصه جهاد تبیین را دوچندان می‌سازد.

سازمان بسیج طلاب استان اصفهان به عنوان عضو کوچکی از قرارگاه فرهنگی کشور ضمن محکومیت شدید این اثر ضد دینی و ضد فرهنگی اکران شده در جشنواره کن، بر نقش و جایگاه خود در مواجهه آگاهانه، هوشمندانه و قاطعانه با چنین توطئه‌ها و اقداماتی تأکید کرده و در این مسیر مقدس، انشاالله ذره‌ای از مسئولیت سنگین خود کوتاهی نخواهد کرد.

ثُمَّ کَانَ عَاقِبَهَ الَّذِینَ أَسَاءُوا السُّوأَى أَنْ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللَّهِ وَکَانُوا بِهَا یَسْتَهْزِئُونَ 
اللَّهُ یَبْدَأُ الْخَلْقَ ثُمَّ یُعِیدُهُ ثُمَّ إِلَیْهِ تُرْجَعُونَ
وَیَوْمَ تَقُومُ السَّاعَهُ یُبْلِسُ الْمُجْرِمُونَ 
وَلَمْ یَکُنْ لَهُمْ مِنْ شُرَکَائِهِمْ شُفَعَاءُ وَکَانُوا بِشُرَکَائِهِمْ کَافِرِینَ
روم/۱۳_۱۰

 سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان