برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن در بانه محفل معنوی انس با قرآن کریم با استقبال خوب مردم شهرستان بانه و حضور قاریان قرآن کریم جهان اسلام در محل مسجد اقبالی شهر بانه برگزار گردید به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محفل بزرگ انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین […]

برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن در بانه

محفل معنوی انس با قرآن کریم با استقبال خوب مردم شهرستان بانه و حضور قاریان قرآن کریم جهان اسلام در محل مسجد اقبالی شهر بانه برگزار گردید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محفل بزرگ انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین المللی و کشوری در محل مسجد اقبالی شهرستان بانه برگزار گردید.

در این محفل نورانی استاد سید محمد جواد حسینی، عبدالرحمان امام قلی و فریدون رشیدی با قرائت زیبا و دلنشین خودشان  حال و هوای معنوی خاصی به مراسم بخشیدند و حاضران در مراسم را به وجد آوردند. محفل بزرگ انس با قرآن کریم شهرستان بانه در محل مسجد اقبالی شهر بانه و با حضور مسئولین سطح شهرستان بانه از جمله فرماندار، امام جمعه موقت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،  جانشین فرمانده نیروی انتظامی و حضور پرشور مردم اختیار الدینی شهرستان بانه برگزار گردید.

این محفل باشکوه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه و امام جماعت و هیئت امنای مسجد اقبالی دوشنبه شب مورخ ۱۴/ ۶/ ۱۴۰۱ ساعت ۲۱ برگزار گردید.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان