جلسه تکریم و معارفه رییس بسیج رسانه استان اصفهان، در جمع اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز در مجتمع صنفی مطبوعاتی اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی در این جلسه، با اشاره به اینکه از بعد از انقلاب تاکنون جنگ های مختلفی را پشت سر گذاشتیم […]

جلسه تکریم و معارفه رییس بسیج رسانه استان اصفهان، در جمع اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز در مجتمع صنفی مطبوعاتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی در این جلسه، با اشاره به اینکه از بعد از انقلاب تاکنون جنگ های مختلفی را پشت سر گذاشتیم ،هشت سال جنگ نظامی سپس جنگ سیاسی وجنگ ترور که تاکنون نزدیک به هشت هزار شهید ترور داشتیم تا ترور شهید سلیمانی که بزرگترین مقابله با تروریسم را رقم زد و صهیونیست برای ترور او مستقیما وارد عمل شد و او را به شهادت رساند.
وی ادامه داد: پس از آن جنگ فرهنگی تمام عیار مبتنی بر اخلاق و فرهنگ، را آغاز کردند وجنگ نرم سپس جنگ اقتصادی با تحریم ها که از همان ابتدای انقلاب آغاز و در سال های اخیر تشدید شد و این یعنی ما همیشه در حال جنگ بودیم.
عمو مهدی افزود: جنگ رسانه ای نیز با افزایش شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به راه انداختند و تعداد این شبکه ها را از شصت شبکه به صد و شصت شبکه افزایش دادند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت:
رهبر معظم انقلاب فرمودند: ما باید در ابعاد مختلف قوی شویم و یکی از مهمترین قسمت های که ما می توانیم خود را به عنوان یک حکومت اسلامی نشان دهیم حوزه رسانه و فضای مجازی است.
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان تاکید کرد:در حوزه فضای مجازی ما فاصله داریم با جایگاهی که بتوانیم ابتدا آرمان ها و ارزش های انقلاب را ابتدا به مردم جامعه و بعد به سایر مردم جهان نشان دهیم.
وی اذعان کرد:اگر در حوزه رسانه قوی نشویم حس نشاط و حرکت به سوی قله انقلاب به وجود نمی‌آید و ما باید بیشترین تلاش را در این زمینه بکنیم تا دشمن را شکست دهیم.
وی در پایان ضمن تشکر از زحمات سرهنگ صفری در سال های خدمت برای سرهنگ شکیب فرد، نیز آرزوی موفقیت در این عرصه کرد.
همچنین حجت الاسلام ریاحی نیز در این جلسه از شهید شاخص رسانه در سال جاری یاد کرد و گفت: هرساله یک شهید شاخص معرفی می شود امسال شهید محمد حسین نواب اهل اصفهان و یک خبرنگار بودند که در بیست و سوم شهریور ۴۵در شهرضا به دنیا آمد و بعد از دوران ابتدایی طلبه علوم دینی شد و از شاگردان امام و در دوران جنگ به عنوان یک بسیجی بود و بعد از جنگ در روزنامه کیهان خبرنگار می شود و بعد به بوسنی میرود و بعد داوطلبانه برای فعالیت های فرهنگی به بوسنی میرود و بعد توسط مخالفین شکنجه و در بوسنی به شهادت می رسد و بعد همانجا دفن می شود و بعد از مدتی بدن مطهر ایشان را به گلزار شهدای قم منتقل میکنند و در خیابان بزرگمهر هم خیابانی به اسم این شهید هست.
وی افزود: در شهریور ماه یادواره ای در این باره از سوی سپاه صاحب الزمان اصفهان برگزار خواهد شد.
سرهنگ صفری نیز با اشاره به اینکه بسیج رسانه آخرین قشر از اقشار بسیج مستضعفین بود که تشکیل شد اظهار داشت: یکی از موثرترین و مهمترین اقشار سازمان بسیج مستضعفین بسیج رسانه است چون ما در یک جنگ ترکیبی،شناختی و ادراکی قرار داریم و فرماندهان این جنگ شما هستید که اگر درست و به موقع قدم برداریم پیروز این میدان ما هستیم.
وی افزود:هر آنچه کردیم از همکاری و همراهی شما دوستان بود که توانستیم این بار را تا اینجا بیاوریم و امیدوارم و هر روز برای جناب شکیب فر دعا میکنم تا این مسیر را با قدرت و صلابت هر چه بیشتر به پیش ببرند تا در این جنگ پیروز باشیم.
همچنین سرهنگ شکیب فرد نیز به بیان خاطره ای از تفحص شهدا و پرداخت و گفت در تفحص شهدا مامورین صلیب سرخ ایراد می‌گرفتند که به دنبال چه هستید و در همان روز که آن ها آمده بودند و از ما ایراد می‌گرفتند پیکر مطهر سه شهید پیدا شد که سربند یکی از شهدا که شهید دانش آموز به نام فریدون عاشق آبادی بودکاملا سالم مانده و روی آن نوشته بود ما سرباز تو ایم خمینی و این سربند رسانه ای شد برای پاسخگویی به ماموران سلیب سرخ و آنها دیگر هیچ نگفتند.
وی در پایان تاکید کرد: بنابراین ما هم در این عرصه سربازیم و امیدواریم با کمک یکدیگر بتوانیم با دشمن مقابله کنیم.
شایان ذکر است در پایان این جلسه از زحمات ۹ ساله سرهنگ رضا صفری تقدیر و سرهنگ محسن شکیب فر به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان اصفهان معرفی شد.
خبرنگار: الهام خانی