همزمان با هفته دولت و در نشست شورای اداری شهرستان تیران و کرون، از مدیران و کارمندان نمونه ادارات این شهرستان تقدیر گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون؛ همزمان با پنجمین روز از هفته دولت سال جاری، تمامی مدیران ادارات شهرستان با […]

همزمان با هفته دولت و در نشست شورای اداری شهرستان تیران و کرون، از مدیران و کارمندان نمونه ادارات این شهرستان تقدیر گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون؛ همزمان با پنجمین روز از هفته دولت سال جاری، تمامی مدیران ادارات شهرستان با حضور در محل گلستان شهدای این شهرستان با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق و سپس با حضور در سالن جلسات فرمانداری شهرستان، در جلسه شورای اداری شرکت نمودند.

دکتر محمدی کیا فرماندار شهرستان ضمن عرض خدا قوت به مدیران، از فعالیت های شبانه روزی آنان تقدیر و خاطر نشان کرد تبیین پیشرفت ها و خدمت های انجام شده برای مردم جزو اولیت های فرمانداری شهرستان می باشد.

وی در این نشست شاخص انتخاب مدیران و کارمندان برتر را خدمت رسانی، رضایت ارباب رجوعان، حضور در شرایط بحرانی و… بیان نمود.

در ادامه جلسه بعد از ارائه گزارش، مدیران و کارمندان برتر شهرستان توسط فرمانداری معرفی و از دست فرماندار شهرستان، تقدیرنامه خود را دریافت کردند.

در این مراسم دکتر میثم استکی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون به عنوان یکی از سه مدیر نمونه و اسماعیل یوسفی کارشناس این شبکه ، نیز جزو کارمندان برتر شهرستان معرفی شده و لوح سپاس دریافت نمودند.