مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: مشکل تأمین آب آشامیدنی ۱۲۰۰ نفر در دو روستای خراجیان و کلاوه شهرستان روانسر با حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق برطرف می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “رضا داودی” در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: مشکل تأمین آب آشامیدنی ۱۲۰۰ نفر در دو روستای خراجیان و کلاوه شهرستان روانسر با حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “رضا داودی” در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: برای حفر و تجهیز یک حلقه چاه با عمق ۲۰۰ متر، ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی پیش‌بینی شده است.
وی افزود: پیش از این آب دو روستای خراجیان و کلاوه از طریق مجتمع آبرسانی گرگیدر تأمین می‌شد که با حفر و راه‌اندازی این چاه عمیق، هم آن مجتمع پر آب می‌شود، هم مشکلات کم‌آبی این دو روستا برای بلندمدت حل می‌شود.
مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه یادآور شد: در سطح شهرها و روستاهای شهرستان روانسر، تمهیدات و تدابیری اندیشیده و پروژه‌هایی تعریف شده و در دست اجرا هستند که با اتمامشان مشکلات کم‌آبی این شهرستان برطرف خواهد شد.
داودی، به پروژه‌های حوزه روستایی از جمله طرح آبرسانی به روستاهای مامنان و سلکان با ۱۱ روستای تحت پوشش، مجتمع آبرسانی نهرابی، خرم‌آباد و چندین پروژه دیگر اشاره کرد.
وی ادامه داد: در حوزه شهری نیز، حفر و تجهیز چاه آب شاهو رو به اتمام و احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی آن نیز به پایان رسیده است و در شهر روانسر هم حفر چاه و توسعه مخازن را در دست داریم به ویژه در محدوده شمالی شهر که با کمبود جدی آب مواجه بودند، با تقویت ایستگاه پمپاژ توانستیم به طور تقریبی ۲۵ لیتر در ثانیه حجم تولید آب شرب شهر را افزایش دهیم.