نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان ٨٠ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری کردستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از معرفی و ارائه ٨٠ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛منصور مهرزاد روز سه‌شنبه ٢۴ بهمن‌ماه ١۴٠٢ در […]

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از معرفی و ارائه ٨٠ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛منصور مهرزاد روز سه‌شنبه ٢۴ بهمن‌ماه ١۴٠٢ در این‌باره اظهار کرد:با توجه به پتانسیل‌های بالقوه‌ای که در صنعت گردشگری کردستان وجود دارد، شرایط بسیار مساعدی برای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری در هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران افزود:٨٠ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان از قبل برای معرفی در این نمایشگاه آماده شده است که سرمایه‌گذار در صورت تمایل می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن شروع به سرمایه‌گذاری و فعالیت کند.

او عنوان کرد:مراکز گردشگری سلامت دگایران، قشلاق و گریزه، کمپ گردشگری سورین، سد سورال و بلوار ساحلی، اقامتگاه‌های سنتی منزل خان احمدی، نصرت نصرتی، ملایی، نصرت نوری و احمدی،مراکز تفریحی و سرگرمی گردشگری پارک معلم، سد وحدت،زریوار، قطار تفریحی، عمارت مردوخ و پارک نیشتمان، دهکده سلامت قشلاق ١، ٢ و ٣ ، محوطه‌های گردشگری کوه نسار بیجار، پارک نوروز،کمپ بابوس و سفره‌‌خانه‌های سنتی کسوت‌آرا و حمام قصلان از جمله بسته‌های ارائه شده در این رویداد بین‌المللی است.

مهرزاد یادآور شد:به‌منظور توسعه صنعت گردشگری کردستان، با تمام توان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان استقبال و حمایت خواهیم کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران روز دوشنبه ٢٣ بهمن‌‌‌ماه سال‌جاری افتتاح و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران ادامه دارد و غرفه استان کردستان در سالن ٨ و ٩ و در فضایی به مساحت ٢٧٢ متر مربع آماده بازدید مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است.