فاز سوم عملیات اجرایی بوستان زندگی از بلوار کشاورز تا خیابان شهید بهرامی با مساحت ۲۵ هزار متر مربع با ۵۵ درصد پیشرفت یکی از پروژه های عمرانی و در دست اقدام شهرداری نجف آباد است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد […]

فاز سوم عملیات اجرایی بوستان زندگی از بلوار کشاورز تا خیابان شهید بهرامی با مساحت ۲۵ هزار متر مربع با ۵۵ درصد پیشرفت یکی از پروژه های عمرانی و در دست اقدام شهرداری نجف آباد است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد سید رسول موسویان معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد با اشاره به مسیر گردشگری تفریحی بوستان زندگی که بر اساس کوچه باغ های قدیم شهر طراحی و در حال اجراست گفت در پی آن هستیم که این مکان را هر چه سریعتر به منظور ایجاد مکانی سرشار از طراوت و شادابی برای استراحت و تفریح شهروندان عزیز آماده و در اختیار قرار دهیم.

موسویان افزود امید است در آینده رونق این مسیر به جذب گردشگر برای شهر بینجامد.

معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد مساحت پروژه بوستان زندگی را از بلوار کشاورز تا خیابان شهید بهرامی ۲۵ هزار متر مربع با تعداد ۷ زمین ورزشی به مساحت ۲۳۷۰ متر مربع اعلام کرد.

🔹 وی طول جدول کاری این پروژه را ۳ هزار متر طول، مسیر باند پیاده را هزار متر طول و مسیر باند دوچرخه را ۷۵۰ متر طول اعلام کرد.

🔹 ایشان از مشکلات موجود در احداث این پروژه را جابجایی تاسیسات آبرسانی باغات و مسیر جوی های متعدد آب کشاورزی «آب چاه و آب کانال» اعلام کرد و گفت الحمدالله با همکاری خوب کشاورزان منطقه عملیات عمرانی به صورت مطلوب تا کنون به پیش رفته است.

🔹 موسویان افزود احداث این پروژه در جنوب شهر موجب نشاط مردمی شده و با توجه به نیازهای مردم برای ایجاد محیط های تفریحی برای استفاده خانواده گی، فضای امنی برای بازی کودکان و نشاط مردمی ایجاد شده است.