با محرز بودن تخلف سه کلینیک درمانی غیرمجاز در شیراز، حکم تعطیلی این کلینیک‌ها و ضبط کلیه ملزومات آن‌ها به نفع دولت صادر شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: با گزارش دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر فعالیت غیرقانونی سه کلینیک […]

با محرز بودن تخلف سه کلینیک درمانی غیرمجاز در شیراز، حکم تعطیلی این کلینیک‌ها و ضبط کلیه ملزومات آن‌ها به نفع دولت صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: با گزارش دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر فعالیت غیرقانونی سه کلینیک در شهر شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار شعبه پنجم تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.
غلامرضا سالاری افزود: بر اساس گزارش بازرسان، این کلینیک‌ها بدون اخذ مجوز‌های قانونی فعالیت کرده و خدمات درمانی را توسط افراز فاقد صلاحیت به بیماران ارائه می‌دادند.
سالاری با هشدار در خصوص چنین اقداماتی اضافه کرد: با توجه به محرز بودن تخلف در این سه پرونده، حکم تعطیلی این کلینیک‌ها و ضبط کلیه ملزومات آن‌ها به نفع دولت صادر شد.