نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان تاکید کرد وخامت اوضاع اجتماعی و اقتصادی در افغانستان بسیار برای حکومت کنونی این کشور خطرناکتر از حملات نظامی است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم، «ضمیر کابلوف» نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان با اشاره به اوضاع کنونی این کشور اظهارداشت […]

نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان تاکید کرد وخامت اوضاع اجتماعی و اقتصادی در افغانستان بسیار برای حکومت کنونی این کشور خطرناکتر از حملات نظامی است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم، «ضمیر کابلوف» نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان با اشاره به اوضاع کنونی این کشور اظهارداشت وخامت اوضاع اجتماعی و اقتصادی افغانستان خطری بسیار بزرگتر برای طالبان است.

وی افزود شرایط نامناسب اجتماعی و اقتصادی می‌تواند افغان‌ها را به اعتراض ترغیب کند که بسیار جدی‌تر از حملات نظامی است.

نماینده ویژه روسیه همچنین گفت تشکیل دولت فراگیر در افغانستان نخستین گام به سوی عادی‌سازی جامعه است.نماینده ویژه روسیه همچنین گفت تشکیل دولت فراگیر در افغانستان نخستین گام به سوی عادی‌سازی جامعه است.

کابلوف در گفتگو با «اسپوتنیک» درباره رویکرد روسیه، ایران، پاکستان و دیگر کشورهای منطقه در افغانستان تأکید کرد: همه ما دوستدار تشکیل یک حکومت فراگیر با حضور همه اقوام هستیم.