معاون رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد: جبهه تروریستی النصره طی ۲۴ ساعت گذشته منطقه «کاهش تنش» سوریه را ۲ بار هدف حملات خود قرار داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از پایگاه خبری النشره، اولیگ ایگوروف در سخنانی تاکید کرد که که عناصر تروریستی جبهه النصره روز شنبه ۲ […]

معاون رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد: جبهه تروریستی النصره طی ۲۴ ساعت گذشته منطقه «کاهش تنش» سوریه را ۲ بار هدف حملات خود قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از پایگاه خبری النشره، اولیگ ایگوروف در سخنانی تاکید کرد که که عناصر تروریستی جبهه النصره روز شنبه ۲ عملیات در منطقه «کاهش تنش » واقع در ادلب سوریه انجام دادند.

ادلب آخرین پناهگاه جبهه تروریستی النصره است که عناصر مسلح هم پیمان ترکیه نیز در این منطقه حضور دارند.

معاون رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه چند روز پیش هم اعلام کرد که تروریست های النصره هشت نوبت منطقه «کاهش تنش» را گلوله باران کردند.

سه منطقه در سال ۲۰۱۸ میلادی به کنترل ارتش سوریه درآمد، اما منطقه چهارم که ادلب در شمال غربی سوریه و مناطقی چون لاذقیه، حما و حلب را در بر می گیرد، هنوز در دست گروه های تروریستی قرار دارد و گفته می شود کنترل این منطقه بیشتر در اختیار گروه تروریستی جبهه النصره است.

اواخر تابستان سال ۲۰۱۸ میلادی، سران روسیه و ترکیه در «سوچی» روسیه به توافقی دست یافتند که طی آن ترکیه وعده داد بدون خونریزی تروریست‌های مستقر در این منطقه را خارج یا خلع سلاح کند؛ اتفاقی که تا امروز رخ نداده و تروریست ها در این منطقه هر از گاهی به نیروهای نظامی سوریه یا پایگاه روسیه در اطراف این منطقه حمله می کنند.