دیدار وزیر فرهنگ با آموزگار پیشکسوت اخلاق در همدانوزیر فرهنگ در راستای سفرهای استانی خود پس از حضور روز گذشته خود در استان آذربایجان شرقی امروز ظهر وارد همدان شد و در بدو ورود با حضور در منزل استاد ابراهیم انتظام معلم پیشکسوت همدانی و استاد اخلاق مدرسه شهید مطهری این شهر، با وی دیدار […]

دیدار وزیر فرهنگ با آموزگار پیشکسوت اخلاق در همدان
وزیر فرهنگ در راستای سفرهای استانی خود پس از حضور روز گذشته خود در استان آذربایجان شرقی امروز ظهر وارد همدان شد و در بدو ورود با حضور در منزل استاد ابراهیم انتظام معلم پیشکسوت همدانی و استاد اخلاق مدرسه شهید مطهری این شهر، با وی دیدار و گفت و گو و به رسم شاگردی به این معلم اخلاق ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار با اشاره به شاگردی در کلاس های اخلاق و بینش اسلامی  استاد انتظام در سال‌های ۷۰ و ۷۱ در دبیرستان شهید مطهری شهر همدان گفت: در آن سال‌ها از طریق استاد انتظام با دیدگاه ها و اندیشه های آیت‌الله شهید مدنی بیشتر آشنا شدم.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه تدین، انقلابی‌گری و ولایت مداری استاد همیشه زبانزد بود، از سال‌ها تلاش این معلم پیشکسوت برای پرورش شاگردانش قدردانی کرد.

ابراهیم انتظام هم در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار مجدد با شاگرد خود، خطاب به وی خاطرنشان کرد: بزرگی انسان به علم، اخلاق و تقواست و همین مسأله موجب شد تا جنابعالی همواره مورد وثوق نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور محترم باشید.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ یکی از حساس ترین وزارتخانه ها به شمار می‌رود که با دنیا و آخرت مردم سروکار دارد و امیدوارم با حضور چهره انقلابی چون شما در مسند این وزارتخانه، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر کشور باشیم.
  
گفتنی است، دیدار با نخبگان فرهنگ، هنر و رسانه استان همدان و جلسه با عوامل برپایی کنگره سرداران و شهدای این استان از دیگر برنامه های سفر استانی وزیر فرهنگ به همدان خواهد بود.