فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از سلامت کامل خود خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، تسنیم از  اصفهان ، طی چند روز گذشته در فضای مجازی شایعه‌ای مبنی بر شهادت سرهنگ سهراب قرقانی، فرمانده ‌انتظامی شهرستان شهرضا منتشر شد و از شهرستان سمیرم به عنوان محل خدمت وی نام برده شده بود، در شرایطی که […]

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از سلامت کامل خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، تسنیم از  اصفهان ، طی چند روز گذشته در فضای مجازی شایعه‌ای مبنی بر شهادت سرهنگ سهراب قرقانی، فرمانده ‌انتظامی شهرستان شهرضا منتشر شد و از شهرستان سمیرم به عنوان محل خدمت وی نام برده شده بود، در شرایطی که قرقانی فرماندهی ‌انتظامی شهرستان شهرضا را برعهده دارد و در گفت‌وگو با رسانه‌ها از سلامت کامل خود خبر داد.

در همین راستا سرهنگ سهراب قرقانی ‌در جمع خبرنگاران پیرامون این شایعه اظهار داشت: من حدود ۸ ماه قبل از شهرستان سمیرم به شهرضا منتقل و به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان مشغول خدمت هستم و خبر منتشر شده کذب است و در سلامت کامل هستم.

شهادت سومین بسیجی در جنایت آشوبگران تکذیب شد

وی افزود: حفظ امنیت، آرامش و جان و ناموس شهروندان خط قرمز پلیس است و برای حفظ امنیت شهروندان با تمام توان تلاش می‌کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر طی روزهای گذشته خبر داد‌ و گفت: در بازرسی از یک خودروی سواری پراید که از استان‌های شرقی به سمت مرکز کشور در حرکت بود، ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف و توقیف شد. از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ تن مواد مخدر کشف و بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق ضبط شده است.

وی با بیان اینکه آمار سرقت این شهرستان از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۳ درصد کاهش یافته، یادآور شد: امروز دو محموله قاچاق کالا از نوع میوه، لوازم برقی و ملزومات اداری به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.