تصفیه خانه های محلی در کلانشهرها ایجاد شود عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضروری است تصفیه خانه های محلی ایجاد شود که به شدت به نفع فضای سبز شهرها است . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان،  سیدامیر سامع در […]

تصفیه خانه های محلی در کلانشهرها ایجاد شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضروری است تصفیه خانه های محلی ایجاد شود که به شدت به نفع فضای سبز شهرها است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان،  سیدامیر سامع در نشست مشترک روسای شوراهای اسلامی مراکز استا‌ن‌ها اظهار داشت: پساپ  و بهره مندی از آن برای شهرها ضروری است اما اکنون پساب به بیرون شهر انتقال می یابد و پس از تصفیه سهمیه به شهرداری ها اختصاص می یابد .

به گفته وی ضروری است تصفیه خانه های محلی ایجاد شود که به شدت به نفع فضای سبز شهرها است .

سامع با اشاره به طرح های انرژی تجدید پذیر ادامه داد :  بودجه به وزارت نیرو پیرامون شهرها داده می شود و یا توجه به اینکه شبکه برق ۷۰ درصد تلفات دارد بهتر است با استفاده از طرح های انرژی تجدید پذیر برق داخل خود شهر تامین شود و در خواست می کنم برای شهرداری ها و ساختمان های داخل شهر تشویق و مزیت هایی از بودجه دولتی در این بخش  قائل شوند .

وی افزود : چهار ماده قانونی در بخش هوای پاک ، آب و انرژی داریم که  در ردیف بودجه دولت یک سری مسئولیت هایی گذاشته شده که امیدوارم در این بودجه کلانشهر ها دیده شوند و شهرها از آن بهره مند شود .