مجتمع قرآنی و فرهنگی شهرستان بانه کلنگ‌زنی شد مجتمع قرآنی و فرهنگی شهرستان بانه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر کلنگ‌زنی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرهاد قره خانی معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی کردستان در حاشیه کلنگ‌زنی این مجتمع قرآنی که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان […]

مجتمع قرآنی و فرهنگی شهرستان بانه کلنگ‌زنی شد

مجتمع قرآنی و فرهنگی شهرستان بانه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرهاد قره خانی معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی کردستان در حاشیه کلنگ‌زنی این مجتمع قرآنی که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان انجام شد، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: طی هماهنگی‌ها و پیگیری‌های مدوام  برای احداث مراسم کلنگ‌زنی احداث مجتمع قرآنی و فرهنگی شهرستان بانه خوشبختانه موفق شدیم امسال کلنگ احداث این مجتمع را به میمنت و مبارکی ایام الله دهه مبارک فجر ۱۴۰۱ به زمین بزنیم.

وی افزود: این پروژه به مساحت ۳۲۳ متر مربع و با زیربنای ۱۲۰۴ مترمربع در ۵ طبقه احداث می‌شود.

معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: برای احداث این پروژه ۲۰۰میلیارد ریال معادل ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

قره‌خانی یادآور شد: در راستای ارائه خدمات آموزش‌های قرآنی و فعالیت‌های فرهنگی این مجتمع کلنگ‌زنی شده است.

وی اضافه کرد: این مجتمع شامل ۵ طبقه دارای سالن آمفی تئاتر ۱۲۰ نفره، واحدهای آموزشی، واحد اداری، قرائت خانه، نمازخانه، سالن جلسات و استادسرا است که با یاری ایزد منان در زودترین زمان ممکن به بهره‌برداری خواهد رسید.