امروز باید رابطه خود با شهدا و ولایت را راستی آزمایی کنیم سردار اهوازیان با بیان اینکه ملت ایران بدانید شهید عزادار و‌ گریه کن نمی خواهد اظهار داشت:شهید فقط رهرو می خواهد و امروز باید رابطه خود با شهدا و ولایت را راستی آزمایی کنیم . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار […]

امروز باید رابطه خود با شهدا و ولایت را راستی آزمایی کنیم

سردار اهوازیان با بیان اینکه ملت ایران بدانید شهید عزادار و‌ گریه کن نمی خواهد اظهار داشت:شهید فقط رهرو می خواهد و امروز باید رابطه خود با شهدا و ولایت را راستی آزمایی کنیم .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار عبدالفتاح اهوازیان در یادواره شهدای منطقه هفت شهرداری«آسمان هفتم»
با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه اظهار داشت: مردم ایران با شرکت بی بدیل در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال ، شهدا، ولایت و خداوند را شاد کردند و امروز شاهد اجر و پاداش این شاد کردن به حالت نزول رحمت الهی در سراسر کشور هستیم.

وی با اشاره به زلزله اخیر سوریه به حضور سپاه قدس در کنار مردم این کشور یاد کرد و افزود: امروز مردم سوریه با جهالت و داعش دسته و پنجه نرم می کنند و امروز مردانی از جنس شهدا از سپاه قدس در کنار آنان برای کمک در زلزله اخیر قرار گرفته اند.

همرزم شهید سلیمانی از خسارت های معنوی و تربیتی که در قبال جوانان و‌نوجوانان در ایام کرونا دیدیم، یاد کرد و اذعان داشت: یکی از نتایج تعطیلی مراسمات بزرگداشت شهدا و نکوداشت قهرمانان شهید در سطح کشور، در دوره های مختلف کشور این است که جوانان ما در کف خیابان به تمثال شهدا جسارت می کنند.

سردار اهوازیان اذعان کرد : ما در دوران دفاع مقدس، ۷۶ زن اسیر، چند هزار دانش آموز و ۲۵۰۰شهید ورزشکار تقدیم کردیم، ولی این مطالب را به جوانان خود نگفتیم که جوانان و نوجوانان ما عکس شهدا عمل می کنند و در این شرایط سلبرتی هاو‌ ورزشکاران خائن برای نوجوانان ما الگو‌ شده اند.

وی افزود: زنان ما در زمان شاه فقط چهار مدال ورزشی داشتند ولی امروز ۱۲۵۰برابر بیشتر توسط زنان ایرانی مدال ورزشی گرفته اند و این به برکت انقلاب اسلامی است ، ما برای جوانان خود تعریف نکردیم که امروز برخی از سلاح های ما را زنان ایرانی طراحی می کنند و چه توانایی ها و قابلیت هایی زنان ایران زمین دارند، امروز زنان ما خلبان هستند و در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی نقش آفرینی می کنند.

کارشناس جبهه مقاومت بیان داشت: ملت ایران بدانید شهید عزادار و‌ گریه کن نمی خواهد، بلکه شهید فقط رهرو می خواهد، امروز باید رابطه خود با شهدا و ولایت را راستی آزمایی کنیم .

وی حاج قاسم سلیمانی را به مثابه کیمیایی دانست که به هر خاک مرده و غفلتی می پاشیم، تحت تاثیر قرار می گیرد و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی برای ما یک الگوی بی نظیر است که باید برای جوانان تبیین شود.

سردار اهوازی حضور حاج قاسم در سپاه را تحت تاثیر سردار علی هاشمی بیان کرد و گفت: علی هاشمی کسی بود که وجود شهید حاج قاسم سلیمانی را در دوران جنگ تحمیلی چون گوهر یافت و او را به عرصه سربازی ولایت وارد کرد و امروز شاهدیم حاج قاسم سلیمانی به دلیل مزین بودن به اخلاق به فرمانده دلها تبدیل شد.

وی در ادامه از برخی ویژگی های سردار سلیمانی یاد کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی هیچگاه با گرفتن مسئولیت ، غرور پیدا نکرد و هیچگاه در کسوت یک مسئول اشرافی رفتار نکرد و همواره خود را سرباز ولایت می دانست و وابسته به میز، صندلی و ماشین یک فرمانده و ریس دلبسته نشد و جهادگرایانه در عرصه خدمت به اسلام و نظام فعالیت کرد و برادر همه جوانان ما بود، نه یک فرمانده نظامی و در کسوت فرمانده فوق امنیتی سپاه قدس، حاج قاسم سلیمانی به ما یاد داد که باید در دنیا شهید بود تا شهید شد.

همرزم شهید سلیمانی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی بنیانگذار بوسیدن پای مادر و پدر شهید بود، شهید قاسم سلیمانی کمال احترام را به والدین شهدا می گذاشت و آنها را ولی نعمت خود می دانست.

کارشناس جبهه مقاومت تاکید کرد: ما باید دلیرمردی ها و رشادت های حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم را برای مردم و جوانان می گفتیم، ما باید وحشی گری های داعش در برابر شیعیان سوریه را بیان می کردیم تا امروز غربگرایان ادعاهای واهی در برابر ما نداشته باشند.

وی در پایان با اشاره به شرایط داخلی و خارجی کشور اظهار داشت۰: ما مشکلی در خارج از کشور نداریم و شأن و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان تثبیت شده ولی امروز مشکل اصلی ما در داخل کشور است، نباید چون موریانه از داخل ما را دچار تخریب کند.
خبرنگار: الهام خانی