رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به گرمای هوا گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود زائران اربعین حسینی افزایش داشته باشد لذا موکب‌داران برنامه‌ریزی های لازم برای خدمات‌رسانی را داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در نخستین همایش مسؤولان […]

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به گرمای هوا گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود زائران اربعین حسینی افزایش داشته باشد لذا موکب‌داران برنامه‌ریزی های لازم برای خدمات‌رسانی را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در نخستین همایش مسؤولان مواکب اربعین حسینی که صبح امروز در آستان شیخ صدوق برگزار شد، اظهار کرد: تعظیم شعائر حسینی روز به روز پرشورتر و پرچم امام حسین(ع) برافراشته‌تر می‌شود و در دو سال کرونا نیز عزاداری‌‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌ها برگزار شد. 

وی گفت: علاوه بر بقاع متبرکه و هیئات مذهبی، سازمان اوقاف نیز تعدادی مواکب در نظر گرفته است که در داخل ایران و مبادی ورودی کشورهایی که از طریق ایران به سمت عراق حرکت می‌کنند، به زائران خدمات بدهند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: علاوه بر مواکب داخل کشور، در مسیرهای نجف و کربلا و خطوط دیگر اعتاب مانند سامرا، کاظمین و کوفه نیز مواکب مستقر می‌شوند و به زوار خدمات‌رسانی خواهند کرد.