مکان‌مند شدن پروژه‌های شهری؛ گامی به سوی افزایش آگاهی شهروندان نسبت به شهر رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مکان‌مند شدن پروژه‌های شهری را گامی به سوی افزایش آگاهی شهروندان نسبت به شهر دانست و گفت: پروژه‌های شهری توسط سامانه‌های مختلف از جمله سامانه «اصفهان من» برای شهروندان قابل رصد است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مکان‌مند شدن پروژه‌های شهری را گامی به سوی افزایش آگاهی شهروندان نسبت به شهر دانست و گفت: پروژه‌های شهری توسط سامانه‌های مختلف از جمله سامانه «اصفهان من» برای شهروندان قابل رصد است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نورصالحی با بیان اینکه پروژه‌های شهرداری در سطح شهر برای محله‌ها و مناطق مختلفی تعریف می‌شود، اظهار کرد: مکان‌مند شدن پروژه‌های شهری به شهروندان کمک می‌کنند تا از پروژه‌های محله‌های خود آگاه شوند و پیشنهادها، انتقادها و نظرات شهروندان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: گستردگی و توزیع خدمات و پروژه‌های سطح شهر با مکان‌مند شدن پروژه‌ها کنترل و موجب آگاه شدن مدیریت شهری از نیازهای شهر می‌شود که با توزیع عادلانه خدمات و زیرساخت‌ها همراه است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: شورای اسلامی شهر توسط کمیسیون‌های تخصصی و کمیته‌های نظارتی آن که هر هفته در چهار منطقه شهر مستقر می‌شود، ملاقات مردمی برگزار کرده و از پروژه‌ها بازدید می‌کند، همچنین کمیسیون تلفیق در حوزه ترافیک، خدمات شهری، محیط زیست و فرهنگی نظارت می‌کند.

نورصالحی گفت: نقاط قوت و ضعف پروژه‌های شهری توسط شورای اسلامی شهر شناسایی و اصلاحات لازم اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های شهری توسط سامانه‌های مختلف از جمله سامانه «اصفهان من» برای شهروندان قابل رصد است و انتظار می‌رود که شهروندان به این سامانه‌ها مراجعه کنند و از پروژه‌های فعال در سطح شهر آگاه شوند