توزیع ۲۵۰۰ مورد لوازم اساسی در بین مددجویان کردستانی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان از توزیع ۲۵۰۰ دستگاه لوازم ضروری منزل در بین مددجویان کردستانی طی امسال خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرهاد کاظمی پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع ۳۸۰ دستگاه بخاری در بین […]

توزیع ۲۵۰۰ مورد لوازم اساسی در بین مددجویان کردستانی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان از توزیع ۲۵۰۰ دستگاه لوازم ضروری منزل در بین مددجویان کردستانی طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرهاد کاظمی پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع ۳۸۰ دستگاه بخاری در بین مددجویان روستایی سنندجی در محل اردوگاه علی ابن ابی طالب (ع) عنوان کرد: یکی از برنامه ها و رسالتهای این نهاد کمک به تامین لوازم ضروری خانواده های تحت حمایت است.

وی افزود: از ابتدای امسال در دو مرحله ۶۹۰ دستگاه کولر آبی در بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

کاظمی با بیان اینکه همچنین ۲۳۰ دستگاه یخچال در بین خانواده های تحت حمایت توزیع شده، گفت: تعداد ۱۶۰۰ دستگاه بخاری نیز در بین خانواد ه هایی که امسال از نعمت گاز بهره مند شده اند در دو نوبت توزیع شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کردستان تصریح کرد: جمعاً امسال ۲۵۰۰ مورد لوازم ضروری منزل در بین مددجویانی که از قبل توسط مددکاران این نهاد نیازسنجی شده اند توزیع شده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان