رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از آغاز طرح نظافت و جاروزنی خیابان به خیابان شهر کربلا توسط خادمان شهرداری اصفهان از امروز، ۱۹ شهریورماه خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید مهدی عسگری با اعلام این خبر گفت: طرح نظافت و جاروزنی خیابان به […]

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از آغاز طرح نظافت و جاروزنی خیابان به خیابان شهر کربلا توسط خادمان شهرداری اصفهان از امروز، ۱۹ شهریورماه خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید مهدی عسگری با اعلام این خبر گفت: طرح نظافت و جاروزنی خیابان به خیابان در کربلای معلی توسط خادمان شهرداری اصفهان از امروز آغاز شده و مسیرهای تردد زائران سیدالشهدا علیه السلام پاکسازی می‌شود.
او افزود: این طرح امروز با پاکیزه سازی و نظافت محوطه اطراف موکب‌ها، جمع آوری و انتقال ۴ سرویس پرس زباله و نظافت و جاروزنی مسیرهای منتهی به حرم از جمله خیابان صدره، کنار گذر نهر البوبیات، خیابان احمد الوائلی و سایر مسیرها آغاز شده است.
رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان، آبرسانی به موکب‌ها به میزان ۷۰ هزار لیتر توسط تانکر آبرسان و خودروهای آتش نشانی را از دیگر اقدامات خادمان شهرداری اصفهان در این طرح دانست و اظهارکرد: آموزش و اطلاع رسانی به مسئولین موکب‌ها و هیئات جهت بیرون گذاشتن به موقع پسماندها و توزیع کیسه زباله بین موکب‌ها از دیگر اقدامات این ستاد است.
او خاطرنشان کرد: در نخستین روز هفته جاری، خدمات رسانی به موکب‌های شهرهای شهرضا، گلپایگان، رهنان، خمینی شهر، نایین و آران بیدگل نیز در کنار سایر موکب‌ها انجام شد.
گفتنی است، خادمان شهرداری اصفهان در قالب گروهی ۵۰ نفره متشکل از پاکبانان و نیروهای خدماتی به شهر کربلا اعزام شده و در دو شیفت کاری به صورت شبانه روزی به خدمت رسانی به زائران اربعین مشغول هستند.