طراحان و تولیدکنندگان پوشاک اسلامی در کردستان حمایت می شوند مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از طراحان و تولیدکنندگان پوشاک اسلامی در سطح ملی و به تبع استانی به طور ویژه حمایت می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بختیار خلیقی، در همایش حجاب و عفاف که در سالن […]

طراحان و تولیدکنندگان پوشاک اسلامی در کردستان حمایت می شوند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از طراحان و تولیدکنندگان پوشاک اسلامی در سطح ملی و به تبع استانی به طور ویژه حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بختیار خلیقی، در همایش حجاب و عفاف که در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، اظهار داشت: در راستای نهضت حجاب و عفاف بر اساس دستورالعمل های کشوری مربوطه اقدام به اجرای برنامه های مختلف می کنیم.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف در کلام الهی و سخنان بزرگان دین اسلام همواره مورد تاکید قرار گرفته و این مهم با کرامت انسانی عجین شده است، افزود: حجاب و عفاف باعث حفظ امنیت اجتماعی و سنگ استحکام بنیان خانواده ها محسوب می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با توجه به اثرات مفید حجاب و عفاف، می طلبد این فریضه در جامعه به صورت اصولی و صحیح ترویج داده شود.

خلیقی از حمایت ملی از طراحان پوشاک اسلامی خبر داد و یادآور شد: واحدهای صنفی و تولیدی در زمینه تولید پوشاک مبتنی بر ارزش های اسلامی اقدام می کنند و از تولید پوشاک بر اساس مدل های غربی که مغایر فرهنگ ما است خودداری کنند.

وی بر اطلاع رسانی و آموزش نحوه تولید پوشاک اسلامی تاکید کرد و افزود: توسط این سازمان و اتحادیه مربوطه و اماکن نیروی انتظامی همواره بر تولید پوشاک به طور مستمر نظارت می شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه واحدهای صنفی ملزم به نصب نشان تجاری برند اسلامی هستند، گفت: پیشنهاداتی را به وزارتخانه در راستای هرچه بهتر برگزار کردن اجرای فریضه حجاب و عفاف ارائه کردیم.