اصلاح و تعدیل ۱۱۸۴ پروانه بهره برداری از چاه های مجاز ۱۱۸۴ پروانه بهره برداری از چاه های مجاز در شهرستان مبارکه اصفهان اصلاح و تعدیل شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، بیست و هشتم مرداد ماه، مهندس رضا قدیری، رئیس اداره منابع […]

اصلاح و تعدیل ۱۱۸۴ پروانه بهره برداری از چاه های مجاز

۱۱۸۴ پروانه بهره برداری از چاه های مجاز در شهرستان مبارکه اصفهان اصلاح و تعدیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، بیست و هشتم مرداد ماه، مهندس رضا قدیری، رئیس اداره منابع آب شهرستان مبارکه با اعلام این خبر افزود: یک هزار و ۱۱۳ حلقه چاه مجاز در این شهرستان به کنتور تجهیز شد که از این تعداد ۳۹۸ مورد کنتور هوشمند الکترومغناطیس است.

قدیری با بیان این که حفاظت از منابع آب برای توسعه پایدار ضروری است، خاطر نشان کرد: در همین راستا تا کنون ۷۰۱ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان مبارکه پر و مسدود شده است.

وی افزود: در جلوگیری از حفر چاه‌های غیر مجاز همکاری و مشارکت مردم لازم است و تمامی شهروندان می توانند هرگونه تخلف در حوزه منابع آب را به سامانه تلفنی حفاظت منابع آب ۳۸۴۸ اعلام نمایند.

رئیس اداره منابع آب شهرستان مبارکه تصریح کرد: صیانت از منابع آب زیرزمینی با توجه به اهمیتی که در جلوگیری از تشدید افت آب‌های زیر زمینی و کاهش منابع آبی دارد حائز اهمیت است.

شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غرب شهر اصفهان واقع شده است.