مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و۶۶۴ نفر رسید. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از وبدا، تا کنون ۶۵ میلیون و […]

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و۶۶۴ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از وبدا، تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۴۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۳۸۶ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۳۴۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۹۸ هزار و ۱۴۹ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۴۴۴ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۶۴ نفر رسید.

تا کنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۷۱۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۴۵۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.