برگزاری اختتامیه دومین دوره مسابقه بین المللی نقاشی «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان مدیر خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری اختتامیه دومین دوره مسابقه بین المللی نقاشی کودک و نوجوان پوپک در روز ششم اردیبهشت ماه همزمان با پنجمین روز از هفته فرهنگی اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار […]

برگزاری اختتامیه دومین دوره مسابقه بین المللی نقاشی «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان

مدیر خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری اختتامیه دومین دوره مسابقه بین المللی نقاشی کودک و نوجوان پوپک در روز ششم اردیبهشت ماه همزمان با پنجمین روز از هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، زهرا کاظمی با اعلام این خبر گفت: فراخوان دریافت آثار دومین دوره مسابقه بین المللی نقاشی کودک و نوجوان پوپک با موضوع «شغل های شهر من» در دی ماه سال گذشته اعلام شد و متقاضیان تا فرودین امسال فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. پس از آن، آثار طی دو مرحله داوری شد و منتخبین نهایی در چهار رده سنی در مراسم اختتامیه معرفی می شوند.
مسئول اجرایی دومین دوره مسابقه بین المللی نقاشی پوپک با بیان اینکه مراسم اختتامیه روز ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹ در سینما فلسطین برگزار می شود، افزود: در این مراسم از هر چهار رده سنی سه نفر به عنوان صاحبان آثار برتر برگزیده و از هر رده سنی حدود ۶ نفر تقدیر می شوند.

او با اعلام اینکه بالغ بر ۴ هزار و ۶۰ اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده است، خبر داد: آثاری بسیاری از ۱۶ کشور جهان همچون ارمنستان، ترکیه، چین، بلاروس، روسیه، کره، فیلیپین، سریلانکا و … نیز به دبیرخانه ارسال شده است.
مدیر خانه کودک با بیان اینکه داروی آثار با در نظر گرفتن رده سنی شرکت کنندگان انجام شد، خاطرنشان کرد: داوری آثار در این دوره را اکبر نیکان پور، رسول معرک نژاد و محمدرضا دوست محمدی بر عهده داشتند.
او هدف از برگزاری این مسابقه را برندسازی شهر اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک عنوان کرد و گفت: این مسابقه باعث ایجاد فرصت و زمینه ای برای رقابت کودکان ایرانی با کودکان سایر کشورهای دنیا خواهد شد.
به گفته او، در آیین اختتامیه این مسابقه از کتاب مجموعه آثار ارسالی به جشنواره شامل ۳۰۰ اثر برتر به همراه پوستر مسابقه سال آینده رونمایی خواهد شد.