محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اصفهان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در اصفهان را اعلام کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ”محمدرضا محمدی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ضمن […]

محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ”محمدرضا محمدی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاور مردان ارتش و تقدیر و تشکر از همشهریان به پاس همکاری همیشگی در مراسمات مختلف بیان داشت: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش محدودیت های تردد و ممنوعیت های توقف در شهر اصفهان اجرا خواهد شد.
وی افزود: بر این اساس از ساعت یک بامداد ۲۹ فروردین تا پایان مراسم توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان فرایبورگ، خیابان فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دور تا دور میدان بسیج ممنوع است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد: همچنین از ساعت ۶ صبح فردا مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع های آزادی- فرایبورگ، شیخ صدوق- سعادت آباد، خیابان های فیض و آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان شهدا و همچنین کلیه خروجی های بزرگراه شهید همت به سمت گلستان شهدا ممنوع خواهد بود.
این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد جهت رفاه حال خود و سایر همشهریان و برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.