ظرفیت اسکان در مدارس استان اصفهان تکمیل شد سرپرست اداره کل روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین استقبال هموطنان پس از استان فارس از استان اصفهان بوده است ادامه داد: امسال با استقبال بسیار خوبی از سوی مسافران نوروزی مواجه شدیم و ظرفیت ۶۰۰ مدرسه اختصاص یافته به اسکان […]

سرپرست اداره کل روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین استقبال هموطنان پس از استان فارس از استان اصفهان بوده است ادامه داد: امسال با استقبال بسیار خوبی از سوی مسافران نوروزی مواجه شدیم و ظرفیت ۶۰۰ مدرسه اختصاص یافته به اسکان مسافران نوروزی تکمیل شد.

جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ حدود ۶۰۰ مدرسه و ۷ هزار فضای آموزشی، خوابگاه های دانش آموزی و… در خدمت مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی افزود: امسال از قبل از شروع سال جدید هم شاهد ورود مسافران نوروزی بودیم و اسکان در مدارس و دیگر مکان ها با استقبال خوبی از سوی میهمانان نوروزی مواجه شد. طبق پیش بینی های صورت گرفته امسال حدود ۴۰۰ هزار نفر در مدارس و فضاهای آموزشی استان اصفهان اسکان خواهند داشت که این آمار نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ هزار نفری داشته است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین استقبال هموطنان در سفرهای نوروزی پس از استان فارس به استان اصفهان تعلق داشته است؛ ادامه داد: امسال با استقبال بسیار خوبی از سوی مسافران نوروزی مواجه شدیم و ظرفیت ۶۰۰ مدرسه اختصاص یافته به اسکان مسافران نوروزی تکمیل شد.

سلمانی بیان کرد: فضای اسکان مسافران نوروزی با توجه به رتبه بندی بر اساس کیفیت و امکانات تعرفه گذاری شده بود که البته از فرهنگیان هزینه کمتری برای اسکان گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که بعداً هزینه های دریافتی از مسافران نوروزی بابت اسکان در فضای آموزشی صرف جایگزینی، تعمیر، تجهیز و خرید وسایل برای اسکان سال های آتی خواهد شد.

به گفته وی بیشترین آمار اسکان در مدارس و فضاهای آموزشی در یک شب حدوداً ۴۵ هزار نفر بوده است و بنا بر آمار اعلام شده توسط وزارت آموزش و پرورش؛ قشر عظیمی از مسافران نوروزی اسکان یافته در مدارس و فضاهای آموزشی استان اصفهان فرهنگیان بودند.