شهرستان فلاورجان، مقصد بیست‌و‌هفتمین سفر شورای اداری استان اصفهان صبح امروز دوم آذرماه، بیست‌و‌هفتمین سفر شورای اداری استان، به شهرستان فلاورجان رقم خورد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید […]

شهرستان فلاورجان، مقصد بیست‌و‌هفتمین سفر شورای اداری استان اصفهان

صبح امروز دوم آذرماه، بیست‌و‌هفتمین سفر شورای اداری استان، به شهرستان فلاورجان رقم خورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از زمین شیلات، بازدید از زیرگذر ونهر و محور سیمان سپاهان_مبارکه، بازدید از خط راه‌آهن و مشکلات ارتباطی روستاها، بازدید از زمین ۳۹ هکتاری شهر ابریشم بمنظور طراحی کارگاه‌های مزاحم شهری، بازدید از ادامه جاده کمربندی جنوب غرب اصفهان، افتتاح مدرسه کمیساریای عالی، بازدید از اراضی پیشنهادی برای مجتمع ادارات شهرستان، گفت‌وگوی بدون واسطه با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان و ریاست شورای اداری مشترک استان و شهرستان از جمله برنامه‌های دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در شهرستان فلاورجان است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در هفته جاری با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان فلاورجان دیدار و گفت‌وگو کرد همچنین در بازدیدهای عمرانی و زیرساختی شهرستان نیز استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان فلاورجان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان فلاورجان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تشکیل خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری نیز ضمن حضور در ملاقات مردمی در تشکیل شورای اداری مشترک استان و شهرستان فلاورجان، استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد.