اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در منطقه ۹ مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در این منطقه گفت: با اجرای این طرح بیش از هزار قطعه طعمه گذاری در سطوح خیابان‌ها و فضاهای سبز منطقه انجام شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به […]

اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در این منطقه گفت: با اجرای این طرح بیش از هزار قطعه طعمه گذاری در سطوح خیابان‌ها و فضاهای سبز منطقه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید سلمان قاضی عسگر اظهار کرد: طرح طعمه گذاری و امحای جانوران مضر با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه و پاکسازی محیط شهری از جوندگان موذی و جلوگیری از انتشار هر نوع آلودگی در منطقه ۹ شهرداری اصفهان اجرا شد.

او ساماندهی حیوانات موذی در شهرها را اقدامی پیچیده و دشوار دانست و افزود: با رعایت بهداشت عمومی و محیطی، رعایت بهداشت واحدهای صنفی و غذایی در سطح شهر و نریختن زباله‌های خانگی و خوراکی می‌توان تا حد قابل توجهی جمعیت این جوندگان را کنترل کرد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان حفظ بهداشت محیط و پرهیز از ریختن ضایعات و پسماندها در معابر و انهار را مهم‌ترین راه مبارزه با حیوانات مضر شهری و جوندگان موذی دانست و تصریح کرد: با اجرای این طرح بیش از هزار قطعه طعمه گذاری در سطوح خیابان‌ها و فضاهای سبز منطقه انجام شده است.

به گفته قاضی عسگر، تمامی معابر اصلی منطقه علاوه بر جاروی مکانیزه توسط ماشین جدول شور به صورت مستمر شست‌وشو می‌شوند.