بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته، ۳۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۴۵ […]

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته، ۳۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۳۵۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۵۳۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۷۲۸ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۸۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در عین حال تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۹۹۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۴۳۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۹۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۱۵ دُز رسید.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست. ۱۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.