کمبود انرژی در فرانسه هر روز ابعاد تازه‌ای پیدا می‌‌کند و اینک پزشکان، پرستاران و مزرعه داران این کشور از کمبود سوخت گلایه می‌کنند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،کمبود انرژی و سوخت در فرانسه، همزمان با تداوم اعتصاب‌ها در این کشور وضعیت سختی را برای مردم این کشور پدیده آورده […]

کمبود انرژی در فرانسه هر روز ابعاد تازه‌ای پیدا می‌‌کند و اینک پزشکان، پرستاران و مزرعه داران این کشور از کمبود سوخت گلایه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،کمبود انرژی و سوخت در فرانسه، همزمان با تداوم اعتصاب‌ها در این کشور وضعیت سختی را برای مردم این کشور پدیده آورده است.

هفته نامه «لوموند» روز جمعه در مطلبی در زمینه کمبود سوخت در نواحی روستایی فرانسه و مشکل برای کادر درمان مستقر در این مناطق نوشت، پرستاران پزشکان و رانندگان خودروهای امدادی بخش روستایی نشین فرانسه از تشدید وضعیت کمبود سوخت بیم دارند. آنها خواستار دسترسی اولویت دار به پمپ‌های بنزین و شفافیت بیشتر در مدیریت این بحران هستند.

«دانیل گیلرم» رئیس فدراسیون پرستاران فرانسه گفت: «در برخی مناطق، کارگران در پمپ بنزین‌ها اولویت دارند، در برخی دیگر اولویت ندارند. حتی اگر همه حوزه‌ها یکسان تحت تاثیر قرار نگرفته باشند، این مدیریت مورد به مورد سردرگمی را تشدید می‌کند.»