حمله رژیم صهیونیستی بامداد روز سه شنبه به نوار غزه تاکنون ۱۲ شهید و ۲۰ زخمی برجای گذاشته است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از الجزیره، در میان شهدا اسامی «جهاد شاکر الغنام، خلیل البهتینی و طارق محمد عزالدین از اعضای سرایا القدس نیز دیده می‌شود. منابع خبری بامداد سه‌شنبه در نوار غزه گزارش […]

حمله رژیم صهیونیستی بامداد روز سه شنبه به نوار غزه تاکنون ۱۲ شهید و ۲۰ زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از الجزیره، در میان شهدا اسامی «جهاد شاکر الغنام، خلیل البهتینی و طارق محمد عزالدین از اعضای سرایا القدس نیز دیده می‌شود.

منابع خبری بامداد سه‌شنبه در نوار غزه گزارش دادند که حدود ساعت ۲ بامداد به وقت محلی صدای انفجار در ساختمان‌های مسکونی به گوش رسیده است.

پیش از این، اسکای نیوز عربی از شهادت رهبران گردان‌های قدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی خبر داد.

رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم بامداد سه‌شنبه سه تن از فرماندهان ارشد مقاومت جهاد اسلامی در نوار غزه را هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی از بیم حملات انتقام‌جویانه مقاومت فلسطین به ساکنان سرزمین‌های اشغالی در ۴۰ کیلومتری نوار غزه اعلام کرد که از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد تا ۱۸ سه‌شنبه در نزدیکی پناهگاه‌ها بمانند.

رادیو رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که ۴۰ هواپیمای جنگی، پهپاد و بالگرد در عملیات ترور و حمله به نوار غزه در بامداد امروز شرکت داشته‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که پیش بینی می شود که این عملیات سه روز به طول بینجامد.

به گزارش این رسانه‌ها وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی پیش از این عملیات با همتای آمریکایی خود صحبت کرده است.

از سوی دیگر خبر می رسد که نشست کابینه کوچک امنیتی موسوم به کابینت نیز قرار است ساعت ۷ امروز برای بررسی وضعیت موجود انجام شود.

رهبران فلسطینی نسبت به این اقدام رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران مقاومت هشدار دادند و اعلام کردند که این حملات بی پاسخ نخواهد ماند.