افزایش ۳۰۰ درصدی تعداد تختهای بیمارستانی اسلامشهر/ بهترین پزشکان را به اسلامشهر می آوریم   وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در حال ساخت اسلامشهر گفت: این بیمارستان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران است و بهترین پزشکان و متخصصان این دانشگاه به این بیمارستان خواهند آمد.  به گزارش پایگاه […]

افزایش ۳۰۰ درصدی تعداد تختهای بیمارستانی اسلامشهر/ بهترین پزشکان را به اسلامشهر می آوریم  

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در حال ساخت اسلامشهر گفت: این بیمارستان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران است و بهترین پزشکان و متخصصان این دانشگاه به این بیمارستان خواهند آمد.

 
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت /وبدا، بهرام عین اللهی با بیان اینکه سه ماه پیش هم از این بیمارستان بازدید کردیم، افزود: در حال حاضر مراحل تکمیل این بیمارستان  پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم اورژانس و درمانگاه‌های آن را برای استفاده مردم اسلامشهر به بهره‌برداری برسانیم.
وی با بیان این که کل بیمارستان سال آینده بهره‌برداری خواهد شد، بیان کرد: متاسفانه دچار نابرابری در توزیع امکانات درمانی در تهران هستیم و اکثر بیمارستان‌ها در شمال تهران قرار دارند ولی جنوب تهران از امکانات بیمارستانی کمتری برخوردار است.
وزیر بهداشت با اشاره به این‌که بهره‌برداری از این بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی بخش عمده ای از مشکلات درمانی مردم اسلامشهر را برطرف خواهد کرد، اظهار داشت: خوشبختانه این بیمارستان تحت نظر بهترین دانشگاه علوم پزشکی کشور یعنی دانشگاه تهران قرار دارد و انشالله بهترین پزشکان و متخصصان به این منطقه خواهند آمد.
وی ادامه داد: در  اجرای برنامه های عدالت محور و محرومیت زدایی دولت از مناطق جنوب استان تهران چندی پیش بیمارستان ملارد و بیمارستان فیروزآبادی شهرری را نیز افتتاح کردیم. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز با بیان اینکه بیمارستان در حال ساخت اسلامشهر تاکنون ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید می رود این بیمارستان تا یک سال دیگر به بهره برداری کامل برسد، به خبرنگار وبدا گفت: سرانه تخت در منطقه اسلامشهر پایین تر از بسیاری از مناطق محروم کشور  است و  امیدواریم با بهره برداری از این بیمارستان محرومیت در این منطقه تا حد زیادی کاهش یابد.
قناعتی با اشاره به اینکه در صورت موافقت وزیر بهداشت این بیمارستان، بیمارستان امام خمینی (ره) شماره ۲ خواهد شد تا بتواند از حضور اساتید بیمارستان امام بهره ببرد، افزود: مزیت این بیمارستان که در ۷ هکتار زمین و منطقه‌ای وسیع و با سبک ساخت بیمارستان‌های جدید در حال ساخت است، همجواری آن با فرودگاه امام خمینی (ره) است که می تواند به توسعه گردشگری سلامت در منطقه کمک کند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه به بازدید از کلینیک ویژه مستقل قائمیه اسلامشهر، تحت نظر شبکه بهداشت و درمان این شهر پرداخت و از بخش‌های مختلف این کلینیک بازدید و با کادر سلامت و بیماران آن  گفتگو کرد