۳۳۰۰ اثر در چهاردهمین جشنواره مردمی «فیلم عمار» ارسال شده است دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: سه هزار و ۳۰۰ اثر در بخش‌های فیلم، فیلم داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، فیلم نامه از سراسر کشور در چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شده است . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حمید […]

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: سه هزار و ۳۰۰ اثر در بخش‌های فیلم، فیلم داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، فیلم نامه از سراسر کشور در چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شده است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حمید صالحی شنبه شب در نشست خبری سراسری چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که در بوستان امام و شهدای روستای محمودآباد شهرستان خمینی‌شهر اصفهان برگزار شد، افزود: این فیلم‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فرهنگی در سراسر کشور به نمایش گذاشته خواهند شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره هر ساله در دی‌ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: فیلم‌های این جشنواره با موضوع‌های شهدا، شهدای مدافع حرم، شهدای غزه در پایگاه‌های بسیج، مساجد، مدارس، بوستان‌ها و حسینیه‌ها نمایش داده می‌شوند.

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار اظهار داشت: نقش مردم در برگزاری این جشنواره در ابعاد مختلف سوژه، قصه و قهرمان بسیار پُررنگ است.

وی با اشاره به اینکه سوژه‌های جشنواره عمار از مردم گرفته شده و فیلم سازان آن هم مردم هستند اضافه کرد: جشنواره عمار از لحاظ سوژه، قصه و قهرمان به مسائل مردم جامعه نزدیک است و اقدامات، پیشرفت‌ها، مسائل و مشکلات آنها را به مخاطب نشان می‌دهد.

صالحی خاطرنشان کرد: رابط‌های اکران فیلم در بیشتر شهرها و روستاهای کشور حضور دارند و از طریق سایت اکران مردمی امکان اضافه شدن به جمع این رابطان با ثبت نام در این سایت به نشانی www.ekranmardomi.ir وجود دارد.

به گفته وی، افراد علاقمند و کسانی که می خواهند کار اکران فیلم را انجام دهند بعد از ثبت اکران در این سایت، می توانند از پشتیبانی و مشاوره و همچنین تجهیزات برای اکران فیلم ها برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه شهدا همانند فانوس، حقیقتی را به همه ما نشان دادند گفت: فانوس، نماد جشنواره مردمی عمار است و به افراد برتر این جشنواره اهدا می‌شود.

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: خاطرات و زندگینامه شهدای دوران دفاع مقدس قابلیت و ظرفیت ثبت و ضبط و تبدیل شدن به فیلم را دارد که باید همه مردم با این ویژگی‌ها و شخصیت والای این شهدا آشنا شوند.

وی گفت: جشنواره عمار باید به عنوان جشنِ هنرِ انقلاب به جامعه معرفی شود و مراسم افتتاحیه، اختتامیه و همایش آن به‌صورت سالانه با گردهمایی و پاسداشت هنرمندان مختلف برگزار شود و تنها به پخش فیلم خلاصه نشود