آغاز بارش باران و برف در استان اصفهان رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: بارش باران و برف در محورهای غرب و شمال استان اصفهان آغاز شده و محورها لغزنده است. به گزارش گروه استان‌های حیات، مریم تاکی با اشاره به وضعیت محورهای استان اصفهان با توجه […]

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: بارش باران و برف در محورهای غرب و شمال استان اصفهان آغاز شده و محورها لغزنده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، مریم تاکی با اشاره به وضعیت محورهای استان اصفهان با توجه به ورود سامانه بارشی اظهار کرد: محورهای خوانسار – دامنه و سمیرم -شهرضا بر اثر بارش برف لغزنده است.

وی با بیان اینکه بارش باران نیز در محورهای داران – الیگودرز، داران – دامنه، چادگان – چلگرد، چادگان – داران، سمیرم – یاسوج، سمیرم – شهرضا منجر به لغزندگی شده است، ابراز کرد: همچنین در حال حاضر همه محورهای فریدونشهر لغزنده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه باید از هر گونه تردد غیر ضرور در محورهای ذکر شده پرهیز شود، ادامه داد: در صورت الزام به تردد در این جاده‌ها همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ ضروری است.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام هواشناسی تا پایان امروز درمناطق غرب، مرکزی و شمالی استان سامانه بارشی فعال است.