همان طور که صنعت در تمام نقاط دنیا رشد کرده، در کشور ایران نیز صنایع مختلف نسبت به سال‌های پیشین با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،  از آنجا که نمی‌توان ارتباط کشور را با سایر جهان نادیده گرفت باید همگام با پیشرفت دنیا در جهت صنعتی شدن، رشد […]

 همان طور که صنعت در تمام نقاط دنیا رشد کرده، در کشور ایران نیز صنایع مختلف نسبت به سال‌های پیشین با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،  از آنجا که نمی‌توان ارتباط کشور را با سایر جهان نادیده گرفت باید همگام با پیشرفت دنیا در جهت صنعتی شدن، رشد کرد. از طرفی رشد صنعت در تمام حوزه‌ها به خصوص ساختمان سازی و عمران سبب پیدایش گرایش‌ها و شغل‌های تازه شده و برای فعالیت و کار بهینه در این مشاغل، دیگر دانش و تجربه گذشته پاسخگو و کافی نیست. در نتیجه باید مهارت‌های لازم را همگام با رشد صنعت ارتقاء بخشید. ساختمان سازی در کنار صنایع دیگر با سرعت بالایی در حال رشد است و قطعاً به نیروهای متخصصی نیاز دارد که با مهارت‌های خاص خود این صنعت را وارد دنیای نوینی کنند. بنابراین نیاز به آموزش در صنعت ساختمان شدیداً احساس می‌شود.

 همان طور که صنعت در تمام نقاط دنیا رشد کرده، در کشور ایران نیز صنایع مختلف نسبت به سال‌های پیشین با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده است.

در بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان که ۲۱ مهرماه پایان یافت، ۱۲ رویداد علمی همچون شاخص های امتیاز آور ساختمان های سبز، کاربرد هوشمندسازی در ساختمان و معرفی سیستم های نماسازی نوین برگزار شد تا گامی مؤثر در جهت ارتقای سواد اجتماعی بازدیدکنندگان در زمینه صنعت ساختمان مدرن و جایگاه آن در کشور برداشته شود.