دشمنان از سوژه‌های تکراری بار دیگر قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند باتمانی مدیر پیام آوران ایثار استان و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر استان کردستان در پی اغتشاشات روزهای اخیر در کشور به بهانه مرگ مهسا امینی بیانه ای صادر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان: متن بیانیه […]

دشمنان از سوژه‌های تکراری بار دیگر قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند

باتمانی مدیر پیام آوران ایثار استان و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر استان کردستان در پی اغتشاشات روزهای اخیر در کشور به بهانه مرگ مهسا امینی بیانه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان: متن بیانیه ایشان به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبّارین

الْمُنَافِقُونَ وَالْمُنَافِقَاتُ بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ ۚ یَأْمُرُونَ بِالْمُنْکَرِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمَعْرُوفِ وَیَقْبِضُونَ أَیْدِیَهُمْ ۚ نَسُوا اللَّهَ فَنَسِیَهُمْ ۗ إِنَّ الْمُنَافِقِینَ هُمُ الْفَاسِقُونَ. (آیه ۶۷سوره توبه)
بار دیگر دشمنان قسم خورده‌ انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از سوژه‌های تکراری و ماهی‌گیری از آب گل آلود و به بهانه‌ اتفاقی که هیچ دلیل محکمی بر عمدی بودن و انتساب آن به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ارائه نشد، به اسم دفاع از حقوق زن، ذهن برخی از جوانان جامعه، را به تشویش کشاندند و عملیاتی سراسر آشوب، اغتشاش، تخریب و تهدید را به راه انداختند.
پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموند؛ به صراحت می‌گویم این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود، در اول کار برخی بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند. برخی از آنها اتهام را به سمت سازمان انتظامی بردند و برخی هم مجموعه نظام را متهم کردند.

لذا ما نیز به عنوان یک ایرانی و به نمایندگی از از فرزندان شاهد و ایثارگر استان کردستان اعلام میداریم که مرگ مرحوم مهسا امینی، به عنوان یک شهروند و یک هم وطن ما را نیز داغدار کرده است لذا، اغتشاشات بی مورد سوزاندن قرآن و خیلی از موارد دیگری که این روزها به وسیله نقشه های دشمنان پیاده شده وذهن برخی از جوانان ما را درگیر کرده است را به هیچ عنوان نمی پذیریم واین گونه رفتارها را محکوم میکنیم.

اعتراض حق مسلم هر انسان در هر اجتماع و کشور و جزو یکی از مولفه های زندگی در هر جامعه و احقاق حق و حقوق اجتماعی تک تک افراد آن جامعه است که اعتراض بخش مهمی از آن را تشکیل میدهد.اما ما باید بدانیم و آگاه باشیم که اعتراضهایمان چگونه، به چه شکل وبرای چه اهدافی است و همچنین پشت پرده ودر اتاق فرمان چه کسانی از نحوه اعتراض ما خوشحال و چه کسانی نگران هستند. اینجاست که باید دشمن را شناسایی کنیم و به اطراف خود توجه داشته باشیم که مبادا دشمن اذهان ما را مختوش کند و به بهانه های مختلف مانند گذشته، بخواهند به حریم ما نزدیک شود.

امروز ضمن حمایت قاطع از نیروی محترم انتظامی که در دفاع از امنیت وآرامش وطن ، آرام ندارند از قوه قضاییه با جدیت خواهانیم که بی مماشات مسببان حرکات اغتشاشات روزهای اخیر ونیز آنان که با تحریک وتشجیع به هر نحوی موجب به صحنه آوردن برخی از جوانان ما بودند را به اشد مجازات برسانند.

در پایان حمایت بی‌دریغ خود را از نیرو‌های جان برکف نظامی، انتظامی و بسیجی که در این شب و روز‌ها در خط مقدم مجاهدت با دشمنان ایستاده‌اند اعلام کرده و برای شهدای امنیت، علو درجات و برای خانواده‌هایشان صبر و اجر مسألت داریم.
والسلام علیکم و رحمت الله

خادم الشهید باتمانی
مدیر پیام آوران ایثار استان
و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر استان کردستان