معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: سال گذشته حدود ۲۲۰ واحد راکد نیمه فعال در استان به چرخه تولید بازگشتند؛ امسال هدف گذاری ما احیای ۴۷۰ واحد تولیدی راکد ونیمه فعال است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر امیررضا […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: سال گذشته حدود ۲۲۰ واحد راکد نیمه فعال در استان به چرخه تولید بازگشتند؛ امسال هدف گذاری ما احیای ۴۷۰ واحد تولیدی راکد ونیمه فعال است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در نشست بررسی قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) (نهضت جهش تولید) بیان کرد: قطعا نیاز است در استان از بازوی پرتوان بسیج استفاده کنیم تا مسائل و مشکلاتی که در حوزه واحد‌های صنعتی و تولیدی با آن مواجه هستیم را به حداقل برسانیم.
وی ادامه داد: اصفهان صنعتی ترین استان کشور است؛ از این رو به میزان وجود صنعت در استان، مشکلات این حوزه نیز حجم و تنوع بسیاری دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان عنوان کرد: بالغ بر ۱۷ هزار واحد تولیدی در استان مشغول به فعالیت هستند که متأسفانه با مشکلات بسیار و عمیقی دست و پنجه نرم می کنند.
از طرفی دو هزار طرح تولیدی و کشاورزی نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد داریم که با مشکل مواجه و معطل مانده اند طرح هایی که اگر به سامان برسند شاهد جهش عظیمی در تولید و اشتغالزایی خواهیم بود.
دکتر نقش با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر «نهضت احیای واحد‌های تولیدی راکد و غیر فعال» اظهار کرد: آمار پراکنده ای در این خصوص وجود دارد اما آنچه که مشهود است بالغ بر ۸۰۰ واحد غیرفعال در استان اصفهان وجود دارد که درصدد هستیم این واحد‌های راکد به چرخه کار و فعالیت بازگردند.
وی ادامه داد: سال گذشته طبق آمار سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور حدود ۲۲۰ واحد راکد و غیرفعال در استان اصفهان به چرخه تولید بازگشتند. امسال هدف گذاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر ۴۷۰ واحد راکد و نیمه فعال است تا با کمک قرارگاه نهضت احیای واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال به جایگاه واقعی خود برسد