با حضور خادمیاران و یاوران رضوی استان اصفهان از سایت اصفهان رضوی رونمایی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان در مراسم تقدیر از خادمیاران و یاوران رضوی کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان اصفهان از سایت خبری اصفهان رضوی رونمایی کرد.مهدی ستوده در مورد […]

با حضور خادمیاران و یاوران رضوی استان اصفهان از سایت اصفهان رضوی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان در مراسم تقدیر از خادمیاران و یاوران رضوی کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان اصفهان از سایت خبری اصفهان رضوی رونمایی کرد.
مهدی ستوده در مورد محوریت فعالیت سایت اصفهان رضوی گفت: در این سایت تلاش می شود تمام خبرهای مربوط به فعالیت های خیرخواهانه خادمیاران اصفهان انعکاس داده شود.
به گفته ستوده esfahanrazavi.ir یک آدرس به عنوان منبع اخبار و گزارش‌های مربوط به کانون‌های خدمت رضوی و فعالیتهای خادمیاران استان اصفهان است.
وی تاکید کرد: در این سایت همچنین تولید محتواهای خادمیاران رسانه اعم از فیلم،خبر، عکس، گزارش تصویری، فتوکلیپ، انیمیشن، مستند و … با موضوعات مختلف بار گزاری و در دسترس عموم مردم قرار می گیرد.
ستوده اضافه کرد: به طور همزمان اقدامات فرهنگی و معنوی خادمیاران رضوی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی در فضای مجازی به همین آدرس منتشر خواهد شد.
مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان در ادامه گفت: خبرنگاران، عکاسان، تدوینگران و فیلمسازان علاقمند دعوت به همکاری میشود تا به عنوان خادمیار رسانه در کانون تخصصی خبر و فضای مجازی فعالیت داشته باشند.
در حال حاضر بیش از ۳۰۰ خادمیار رسانه ای در کانون تخصصی خبر و فضای مجازی فعال هستند.