اولویت شرکت گاز استان کردستان تامین گاز طبیعی منازل مسکونی است مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان بیان کرد:شرکت گاز استان کردستان تمام سعی و کوشش را بر مبنای تامین گاز برای تمام بخش های مسکونی ، تجاری و صنعتی متمرکز کرده ولی در صورت ناترازی بین تولید و مصرف گاز طبیعی اولویت شرکت گاز […]

اولویت شرکت گاز استان کردستان تامین گاز طبیعی منازل مسکونی است

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان بیان کرد:شرکت گاز استان کردستان تمام سعی و کوشش را بر مبنای تامین گاز برای تمام بخش های مسکونی ، تجاری و صنعتی متمرکز کرده ولی در صورت ناترازی بین تولید و مصرف گاز طبیعی اولویت شرکت گاز استان کردستان تامین گاز طبیعی منازل مسکونی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ احمد فعله گری مدیر عامل در مورد اهمیت اطلاع رسانی از طریق رسانه ها اظهار داشت:رسانه ها می توانند تاثیر بسیار مثبت و مطلوبی در بحث فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی ایفا کنند و برای اثر بخش بودن فرهنگ سازی و تغییر رفتار در مصرف گاز طبیعی ؛ صدا وسیمای مرکز کردستان با کمک رسانه ها این تاثیر پذیری را ارتقاء بخشد.
سخنران بعدی جلسه کارگروه سوخت زمستانی احمد رضا قاسمی از اداره کل مدیریت بحران استانداری استان کردستان بود که اظهار داشت:دستگاه های اجرایی در هنگام بروز بحران بایستی همدیگر را یاری داده و از ظرفیت های موجود سازمان ها ،حداکثر بهره وری و عملکرد مطلوب حاصل گردد.
قاسمی در پایان سخنان خود گفت:دستگاه های اجرایی بایستی فرابخشی عمل کرده و آمادگی مقابله با هر بحرانی را داشته باشند که برای حفظ آمادگی می توان مانورهای متعدد برنامه ریزی و برگزار کرد که می توان به اجرای مانورهای ساعت صفر اشاره کرد.
در ادامه جلسه هر کدام از اعضای کارگروه سوخت زمستانی نظرات و پیشنهادات خود را برای برنامه ریزی بهتر و دارای کارایی مطلوب تر به شرکت کنندگان در جلسه ارائه دادند.