تدوین بودجه ۱۴۰۲ با مشارکت شهروندان شهردار اصفهان گفت: بخشی از روند تدوین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان از مسیر گفت‌وگو با مردم و مسأله یابی با آنها تعریف شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز یکم بهمن در برنامه رادیویی «سلام […]

تدوین بودجه ۱۴۰۲ با مشارکت شهروندان

شهردار اصفهان گفت: بخشی از روند تدوین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان از مسیر گفت‌وگو با مردم و مسأله یابی با آنها تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز یکم بهمن در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار. کرد: مهم‌ترین موضوع این روزهای شهرداری اصفهان تدوین و ارائه بودجه سال ۱۴۰۲ است که پیش‌نویس آن آماده و تقدیم شورای اسلامی شهر شد.
او با اشاره به اینکه بودجه شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته برای سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۱ هزار و ۱۳۳ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، افزود: بخشی از پروژه‌های پیش‌بینی شده برای سال آینده در مناطق و محلات شکل می‌گیرد و تلاش شده تا این پروژه‌ها از مسیر گفت‌وگو با مردم و مسئله‌یابی با آنها تعریف و تبیین شود که البته در کنار این موضوع، به برنامه توسعه شهر نیز توجه شده است.
شهردار اصفهان با اشاره به اینکه دیدگاه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز این بود که مردم درباره بودجه ۱۴۰۲ مشارکت و دیدگاه‌های خود را مطرح کنند، گفت: مردم می‌توانند با ورود به سامانه sana.isfahan.ir از پروژه‌ها اطلاع پیدا کنند و دیدگاه خود را درباره پروژه‌ها و عددی که به آنها اختصاص داده شده است در این سامانه ثبت و از این طریق به اطلاع مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان برسانند.
او تاکید کرد: همچنین شهروندان، صاحب‌نظران و علاقه‌مندانی که تقاضای شرکت در جلسات بحث و بررسی بودجه ۱۴۰۲ را به صورت حضوری دارند، در سامانه sana.isfahan.ir ثبت‌نام و در زمان مقرر، نظرات خود را در مرکز پژوهش‌های شورا مطرح کنند.
به گفته قاسم‌زاده، هدف از این اقدام ایجاد شفافیت در بودجه و اطلاع یافتن مردم از آن است.