فرمانده انتظامی شهرستان”شاهین شهر”از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل بیش از ۲ میلیارد ریال پوشاک خارجی قاچاق در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “علی صادقی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای طرح […]

فرمانده انتظامی شهرستان”شاهین شهر”از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل بیش از ۲ میلیارد ریال پوشاک خارجی قاچاق در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “علی صادقی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۷۰۰ ثوب انواع پوشاک مردانه و زنانه خارجی قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
این مقام انتظامی در پایان با بیان نقش مخرب قاچاق کالا و ارز در اشتغال، تولید و اقتصاد داخلی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.