✍ سلمان زین العابدینیفعال سیاسی و اجتماعی چند روزی است که تعدادی از تشکل های اصولگرای اصفهان که خود را مجمع نیروهای انقلاب نامیده اند ، بیانیه ای با موضع دعوت از داوطلبان نمایندگی مجلس برای ثبت نام در فرآیند تعیین لیست این مجمع صادر کرده اند.این که این اشخاص بر چه اساسی خود را […]

✍ سلمان زین العابدینی
فعال سیاسی و اجتماعی

چند روزی است که تعدادی از تشکل های اصولگرای اصفهان که خود را مجمع نیروهای انقلاب نامیده اند ، بیانیه ای با موضع دعوت از داوطلبان نمایندگی مجلس برای ثبت نام در فرآیند تعیین لیست این مجمع صادر کرده اند.
این که این اشخاص بر چه اساسی خود را مجمع نیروهای انقلاب اصفهان می نامند و چگونه به این نتیجه رسیده اند که نماینده همه نیروها و جریان های انقلابی شهر هستند بماند .
امروز برای بسیاری از مردم و جوانان انقلابی این شهر سوال اساسی تر بوجود آماده که دقیقا عملکرد این اشخاص و گزینه هایی که بعنوان نماینده مجلس و شورای شهر به اقشار این شهر معرفی کردند چه بوده و چه برآیندی داشته که حالا مجددا در صدد تهیه لیست و معرفی به مردم هستند ؟!

اصلا این بزرگواران مشخص کنند در طی چندسال اخیر کجا بودند و چه نظارتی بر عملکرد نمایندگانی که به مردم معرفی کردند، داشته اند که حالا مجدد پیدایشان شده ؟!
در بیانیه مجمع آمده فرایندی بر مبنای( خرد جمعی ، شفافیت ، نگاه تخصصی ) …
آیا واقعا خودتان این ادعاها را باور دارید ؟!

این خرد جمعی که از آن صحبت می کنید دقیقا خرد چه اشخاصی است ؟
چرا اسامی دقیق و شایستگی های این افراد در اختیار رسانه ها قرار نمی گیرد ؟
این اشخاص حقیقی که گفته می شود در مجمع حق رای دارند دقیقا چه کسانی هستند و بر چه مبنایی حق رای در مجمع منتسب به جریان انقلاب پیدا کرده اند ؟
این تشکل های سیاسی که گفته می شود هر کدام تعدادی حق رای در مجمع منتسب به جریان انقلاب دارند ، دقیقا چطور مجموعه های هستند ، عملکرد آنها چیست و اعضا آن چه کسانی و چه تعدادی هستند؟

بدون تعارف عرض می کنم این شفافیتی که شما از آن دم می‌زنید ، بیشتر به شیشه مشجر شبیه است که نور از آن گذر می کند اما تصویر مبهم است !

آیا این نگاه تخصصی که ادعا دارید، همان نگاهی است که آن اعضای شورای شهر را بر سرنوشت شهر حاکم کرد و آن خروجی درخشان را در انتخاب مدیریت شهری بدون مدرک تخصصی داشت ؟!
یا همان نگاه تخصصی است که مدرک تحصیلی منتخب خانه ملتش ابهام دارد؟

و اما توصیه ای دلسوزانه به اعضا مجمع منتسب به جریان انقلاب ..
برادران و خواهران گرامی ، روز قیامت از رگ گردن به ما نزدیک تر است ، بهتر است قبل از اینکه نسخه جدید برای مردم مظلوم و شهیدپرور این شهر تجویز کنید و بیش از این از اعتبار علمای دلسوز شهر هزینه کنید، نیم نگاهی به پشت سر خود بیاندازید و ببینید با اعتماد مردم چه کردید و سرنوشت این شهر را به کجا کشاندید.

وَالعاقِبَهُ لِلمُتَّقینَ
۱۹/آبان/۱۴۰۲