روابط عمومی ها بازوان توانمند مجموعه وزارت نفت به شمار می آیند روابط عمومی ها بازوان توانمند مجموعه وزارت نفت محسوب و در نیل به اهداف عالیه صنعت نقش به سزایی دارند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سید مجتبی موسوی شاد، رییس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت در جلسه […]

روابط عمومی ها بازوان توانمند مجموعه وزارت نفت به شمار می آیند

روابط عمومی ها بازوان توانمند مجموعه وزارت نفت محسوب و در نیل به اهداف عالیه صنعت نقش به سزایی دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سید مجتبی موسوی شاد، رییس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت در جلسه ای که با مهندس احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ، هوشنگ اولی زاده رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان و زندی رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کردستان در اتاق مدیرعامل شرکت کردستان برگزار شد ؛ بیان داشت نقش روابط عمومی ها در برنامه های کلان وزارت نفت بسیار حایز اهمیت است وبه عنوان بازوان توانمند مجموعه وزارت نفت محسوب می شوند و در نیل به اهداف عالیه صنعت نقش به سزایی دارند.
موسوی شاد ادامه داد:ما در مجموعه روابط عمومی وزارت نفت از فعالیت های خلاقانه برای ارتقای جایگاه این صنعت حمایت می کنیم و اقدامات و فعالیت های روابط عمومی های تابعه وزارت نفت می توانند علاوه بر اطلاع رسانی و تنوین افکار عمومی و ارائه گزارش عملکرد در زمینه رضایت مندی ذینفعان و ارتقای ضریب آن نقش سازنده ای ایفاء نماید .
وی تصریح کرد:اتفاق نظر ،هماهنگی و یکصدایی در مجموعه روابط عمومی های وزارت نفت بسیار حایز اهمیت است که در این زمینه می توان با یکپارچه سازی و کلان نگری در اجرای برنامه ها به این مهم کمک شایانی نمود و آینده نگری و آینده پژوهی باید در سرلوحه کار روابط عمومی ها قرار گیرد.
رییس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت با مهم دانستن شناسایی آسیب ها در فعالیت های روابط عمومی تاکید کرد:روابط عمومی ها باید چالش ها را شناسایی و برای رفع آن راهکار ارایه دهند که روابط عمومی های هوشمند براحتی خواهند توانست در زمان بحران با یک برنامه منسجم به خوبی آن را مدیریت کنند.
مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه این دیدار به نقش ارزنده و بسیار مهم روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت:روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات عمل می‌کند و به عنوان چشم بینای آن‌ها مطرح می‌شود و مبرهن است که پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی سازمان‌ها می‌گردد. روابط عمومی حرفه و شغلی است که تعدادی از علوم را به کمک می‌گیرد و ارتباط دو سویه را بین سازمان و مخاطب ایجاد می‌کند.
مهندس فعله‌گری وظیفه روابط عمومی را حفظ ارتباطات دانست و اضافه کرد:روابط عمومی وظیفه حفظ ارتباطات سازمانی را به عهده دارد هم ارتباطات درون‌سازمانی هم ارتباطات برون‌سازمانی در یک عبارت کوتاه پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان است.
وی یادآور شد:یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی ترسیم و ایجاد وجه و تصویر زیبا و مناسب از سازمان در ذهن افکار عمومی است و کارکنان شاغل در این قسمت بایستی در راستای ایجاد ذهنیت مثبت از سازمان در اذهان آحاد مردم جامعه تلاش نموده و فعالیت‌های درون سازمان را به صورت مطلوب اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی نمایند.
این مقام مسئول عملکرد مطلوب روابط عمومی را مسبب موفقیت سازمان‌ها دانست و اظهار داشت: روابط عمومی وظیفه تبلیغ، ترغیب، تشویق و نفوذ در افکار عمومی را به عهده دارد و موفقیت روابط عمومی، موفقیت سازمان را تضمین می‌نماید و این عامل نشان دهنده اهمیت این واحد سازمانی است.
در ادامه جلسه هوشنگ اولی زاده رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان و زندی رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان در زمینه چالش ها و راهکارهای تقویت این واحد سازمانی و ارتقای جایگاه دیدگاه های خود را بیان کردند.