مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با تلاش پرسنل این شرکت و با همکاری نیروی انتظامی، تعداد ۳۸۵ دستگاه رمز ارز غیر‌مجاز، طی مرداد سال جاری در این شهر کشف و ضبط شده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عبدالحمید عباس شیاری” با اشاره به […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با تلاش پرسنل این شرکت و با همکاری نیروی انتظامی، تعداد ۳۸۵ دستگاه رمز ارز غیر‌مجاز، طی مرداد سال جاری در این شهر کشف و ضبط شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عبدالحمید عباس شیاری” با اشاره به ضرورت جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز، بیان کرد: سه مزرعه استخراج رمز ارز دیجیتال در غرب اهواز، سه مزرعه در بافت مرکزی شهر، چهار مزرعه در جنوب غرب اهواز و یک مزرعه در شمال شرق اهواز، کشف و جمع‌آوری شد.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع‌رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق” اپلیکیشن برق من”سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat ” و یا شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ برای ثبت گزارش برای معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.
شیاری تصریح کرد: پایداری شبکه و استمرار خدمت‌رسانی برق در این گرمای طاقت فرسا به صرفه‌جویی حداکثری شهروندان نیاز دارد و از همشهریان عزیز تقاضا داریم در ساعات اوج مصرف که سخت‌ترین زمان کاری صنعت برق است همکاری لازم را در صرفه‌جویی و مدیریت برق داشته باشند.