دولت نیوزیلند که می توان آن را از شاگردان ویژه‌ی مجمع جهانی اقتصاد دانست، در حال زمینه‌سازی برای اجرای سیاست‌های «خاموش‌سازی» منتقدین و مخالفین به بهانه‌ی سیاست‌های پاندمی با شیوه‌های استالینیستی است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،حدودا دو هفته پیش(۱۷) بود که وزرای ۹ کشور عضو ائتلاف آمریکایی، در بیانیه‌ای جمهوری اسلامی ایران […]

دولت نیوزیلند که می توان آن را از شاگردان ویژه‌ی مجمع جهانی اقتصاد دانست، در حال زمینه‌سازی برای اجرای سیاست‌های «خاموش‌سازی» منتقدین و مخالفین به بهانه‌ی سیاست‌های پاندمی با شیوه‌های استالینیستی است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،حدودا دو هفته پیش(۱۷) بود که وزرای ۹ کشور عضو ائتلاف آمریکایی، در بیانیه‌ای جمهوری اسلامی ایران را به نقض گسترده حقوق زنان و خشونت علیه آنان متهم کردند. از جمله‌ی این ۹ کشور، نام کشور «نیوزیلند» هم به چشم می خورد که در نوع خود بسیار جالب توجه است.

در سه سال گذشته و با اعلام آن‌چه که همه‌گیری کووید ۱۹ خوانده می شد، برخی کشورها چنان سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای را برای محدودسازی شهروندان خود به اجرا گذشتند، که ناظران و آگاهان مستقل را از میزان خشونت علیه حقوق و آزادی‌های اساسی اتباع این کشورها به حیرت فرو برد. البته در راس این سیاست‌های به شدت سختگیرانه و سیستم «نظارت و کنترل آهنین»، حزب کمونیست چین بوده که طرح‌ها و پروژه‌هایی را که در کشورهای دیگر، با وجود قرار داشتن در دستور کار پنهان، هنوز جرات به زبان آوردن آن‌ها توسط سیاستمداران ارشد وجود ندارد(از ترس واکنش عمومی)، مدتی است به اجرا گذاشته و البته خشم عمومی مردم چین را در هفته‌های اخیر برافروخته است.

اما کشوری که با کمی فاصله و البته با رندی و حیله‌گری همان سیاست‌ها را به صورت آرام و خزنده در دستور کار گذاشته، کشور نیوزیلند است. دولت این کشور، که می توان آن را دست‌پرورده و دست‌چین شده‌ی مجمع جهانی اقتصاد(به عنوان طراح اصلی پروژه‌ی کنترل آهنین و سیستم اعتبارسنجی اجتماعی به بهانه کووید) دانست، در سه سال اخیر، همه نقاب‌ها و پیرایه‌های «حقوق شهروندی» را کناری گذاشته و به بهانه کنترل کووید ۱۹، در حال اجرای نوعی از دیکتاتوری آهنین به اسم «سیاست‌های پاندمی» است.

اخیرا، جزوه‌ای توسط دولت نیوزیلند انتشار عمومی یافته که در آن، به صراحت به دنبال توسعه و تفصیل بخشیدن به مفهوم «تروریسم» با هدف زیر ضرب بردن هر نوع صدای مخالف علیه سیاست‌های دولت این کشور، به خصوص در بخش بهداشت و پزشکی است. طبق این جزوه، که به قلم «ربکا کیتریج»، مدیرکل امنیت عمومی نیوزیلند نوشته شده، تروریسم که به صورت سنتی توسط دولت‌ این کشور علیه گروه‌ها و انجمن‌های مسلمان و مسیحی به زعم ایشان رادیکال به کار می رفت، حالا دامنه و گستره‌ای عجیب یافته است.