عیادت نماینده وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از همکارجانباز اداره کل استان اصفهان حاج اصغر عبداللهیایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات وخبرگزاری های داخلی به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جانباز هشت سال دفاع مقدس وهمکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان حاج اصعر عبداللهی عیادت کرد.به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ […]

عیادت نماینده وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از همکارجانباز اداره کل استان اصفهان حاج اصغر عبداللهی
ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات وخبرگزاری های داخلی به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جانباز هشت سال دفاع مقدس وهمکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان حاج اصعر عبداللهی عیادت کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ همزمان با خجسته میلاد با سعادت حضرت امام سجاد علیه السلام با حضور در بیمارستان شهید آیت الله صدوقی اصفهان ضمن ابلاغ سلام و احوالپرسی دکترمحمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جریان روند درمانی حاج اصغر عبداللهی همکارجانباز دفاع مقدس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان قرار گرفت.
در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز حضور داشت، نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت و رسیدگی به مسائل و مشکلات اهالی فرهنگ و هنر به ویژه ایثارگران و جانبازان کشور را از وظایف ذاتی و اولویتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و گفت: خود را مدیون جانفشانی ها و از خودگذشتگی های جانبازان می دانیم که هر آنچه داشتند در طبق اخلاص نهادند.
شمسایی تصریح کرد: امروز مسئولان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هیچ تلاش و حمایتی جهت بهبودی وضعیت جسمانی و درمانی ایثارگران و جانبازان عزیز دریغ نخواهد کرد.
حاج اصغر عبداللهی همکار جانباز ۷۰درصد نیز ضمن تشکر و قدردانی از بذل محبت و نظر توجه دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان این وزارتخانه نسبت به خود و دیگر همرزمان ایثارگرش تصریح کرد: برایم افتخار بزرگی است که امروز نماینده ای از سوی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کنار خودم می بیبم.
این همکارجانباز اظهار داشت: حضور مسئولان و نمایندگان وزارتخانه ها در بیمارستان ها، آسایشگاه ها و منازل جانبازان برای عیادت، نشانگر توجه و اهتمام ویژه دولت سیزدهم به این قشر است.
حاج اصغر عبداللهی در ادامه توضیحاتی را درخصوص نحوه مجروح شدن و روند درمانی خود ارائه کرد.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن شنیدن و یادداشت موضوعات و مشکلات مطرح شده توسط این همکترجانباز، برای وی و دیگر همرزمانش آرزوی سلامتی و بهبودی کامل از خداوند متعال مسئلت کرد.
براساس این گزارش حاج اصغر عبداللهی جانباز قطع نخاع به علت وخامت وضعیت جسمانی ناشی از اثرات و ضایعات جنگ تحمیلی در بیمارستان شهید آیت الله صدوقی اصفهان بستری و تحت درمان قرار گرفت.
حاج اصغر عبداللهی همکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان که عنوان رزمنده به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده بود در عملیات بیت المقدس مجروح وجانباز قطع نخاع شد.
کارکنان ومسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برای سلامتی و بهبودی کامل این ایثارگر و جانباز دفاع مقدس آرزوی شفای عاجل از خدواند متعال دارند.
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۰۷