شهردار شیراز بر تکمیل زیرساختی و تأسیسات بوستان کوهستانی دراک تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،شهردار شیرازگفت: تله‌کابین و شهربازی بزرگ ازجمله مکمل‌های گردشگری این بوستان بوده که به سازمان سرمایه‌گذاری سپرده‌شده است.شهردار شیراز در ا بازدید از روند پیشرفت طرح بوستان کوهستانی دراک افزود: […]

شهردار شیراز بر تکمیل زیرساختی و تأسیسات بوستان کوهستانی دراک تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،شهردار شیرازگفت: تله‌کابین و شهربازی بزرگ ازجمله مکمل‌های گردشگری این بوستان بوده که به سازمان سرمایه‌گذاری سپرده‌شده است.
شهردار شیراز در ا بازدید از روند پیشرفت طرح بوستان کوهستانی دراک افزود: نواقص موجود نیز در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد.

به گفته شهردار کلان‌شهر شیراز؛ این بوستان کوهستانی با مساحت قابل توجه به مکمل‌هایی نیاز دارد که به جایگاه واقعی خود در این کلان‌شهر رسیده و تقدیم شهروندان شیرازی شود.

مدیر ارشد شهری شیراز بر تکمیل زیرساختی و تأسیسات این پروژه گردشگری تأکید کرد و ادامه داد: تله‌کابین و شهربازی بزرگ از جمله مکمل‌های گردشگری این بوستان بوده که به سازمان سرمایه‌گذاری سپرده‌شده است.
جذب سرمایه‌گذار در دیگر پروژه‌های خُرد و کلان این مجموعه نیز از دیگر اولویت‌های شهرداری شیراز در توسعه زیرساختی این پروژه بزرگ شهری است.
اسدی به عملیات اجرایی یک مجموعه بزرگ رفاهی نیز در این بوستان اشاره و بیان کرد: این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.