نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق اشتغال ۵۰ درصدی بومی‌ها در پارس جنوبی باید تکنسین و کاردان تربیت کنیم، نه مهندس. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،عبدالکریم جمیری یکشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و مبتنی بر فرهنگی دینی مردم بوده است، در […]

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق اشتغال ۵۰ درصدی بومی‌ها در پارس جنوبی باید تکنسین و کاردان تربیت کنیم، نه مهندس.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،عبدالکریم جمیری یکشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و مبتنی بر فرهنگی دینی مردم بوده است، در مراکز آموزشی و علمی در کنار آموزش علوم مختلف باید به مباحث فرهنگی، تربیتی، معنوی توجه بیشتری شود، ولی متأسفانه این موضوع مغفول مانده است.

وی اضافه کرد: در کشور از موهبت‌های بی شمار الهی برخورداریم، باید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای توسعه پیدا کند و سرمایه گذاری مناسب انجام شود تا زندگی و اشتغال مردم رونق پیدا کند. موظفیم گام‌های بلندتری برداریم تا عقب ماندگی‌ها جبران شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کشور به تکنسین و کاردان بیش از هر چیزی نیاز داریم، ما اگر تاکنون نتوانسته ایم سهم اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در عسلویه و پارس جنوبی را محقق کنیم، چون نتوانسته ایم نیروی متناسب با نیاز صنعت نفت و گاز و پتروشیمی تربیت کنیم و حداکثر ۳۰ درصد از نیروهای بومی جذب شده اند. نباید شرایط به گونه‌ای باشد که در مقابل یک تکنسین پنج مهندس تربیت کرده باشیم.