پلیس کردستان با روحیه جهادی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است/ خدمت به زائران حسینی، برکت دنیا و توشه آخرت است نماینده بازرسی کل فراجا در مرز باشماق مریوان با بیان اینکه پلیس مجاهدانه در خدمت زائران اربعین حسینی است،گفت: پلیس در راستای ایجاد امنیت و خدمت با روحیه جهادی در حال […]

پلیس کردستان با روحیه جهادی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است/ خدمت به زائران حسینی، برکت دنیا و توشه آخرت است

نماینده بازرسی کل فراجا در مرز باشماق مریوان با بیان اینکه پلیس مجاهدانه در خدمت زائران اربعین حسینی است،گفت: پلیس در راستای ایجاد امنیت و خدمت با روحیه جهادی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ” کامران مقصودی ” نماینده بازرسی کل فراجا با حضور در پایانه مرزی باشماق مریوان از نزدیک ضمن خداقوت به کارکنان انتظامی استان، در جریان اقدامات و فعالیت های انتظامی در خدمت به زائران اربعین قرار گرفت، و بیان داشت: پلیس در تمام ماموریت ها در کنار مردم است و در این ماموریت بزرگ اربعین نیز از نزدیک شاهد زحمات همکاران در خدمت به زائران اربعین حسینی بودیم.

وی افزود: خدمتگزاری به عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در اربعین از افتخارات پلیس ولایتمدار و انقلابی است.

سرهنگ مقصودی بیان داشت: تسریع و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی همراه با نظم،امنیت و تکریم از جمله اقدامات پلیس برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

این مقام انتظامی هدف از سفر به این پایانه مرزی را سلام و خدا قوت به همکاران انتظامی و مرزبانی دانست و اینکه از نزدیک در جریان خدمات انتظامی به زائران ابا عبدالله حسین ( ع) قرار بگیریم.

نماینده بازرسی کل فرجا با بیان اینکه اولویت انتظامی، تکریم و حفظ امنیت زائران است،گفت: نظارت موثر، پیشران انتظام بخشی مطلوب در ماموریت اربعین حسینی ،اهتمام حداکثری به سرعت بخشیدن در امنیت آفرینی و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

وی حاشیه بازدید از تیم های مستقر در محورهای مواصلاتی شهرستان مریوان افزود: از نزدیک شاهد حضور ماموران پلیس راه کردستان در محورهای استان بودیم که این حضور در جادها یک امنیت خاطر برای زائران و شهروندان است که قابل تقدیر است.

سرهنگ مقصودی با بیان اینکه خدمت به زائران حسینی، برکت دنیا و توشه آخرت است،گفت: هر اندازه از بهره خدمت به زائران کربلای معلی بهره ببریم برکت دنیا و توشه آخرت است و نیت عمل در این راه از اهمیت به سزایی برخوردار است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان