به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام رضا کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: آیین اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قران کریم منطقه ای با حضور فرمانده مرکز آموزش شهید وطن پور اصفهان و رؤسای عقیدتی سیاسی یگان ها و روحانیون مستقر ارتش در اصفهان برگزار شد. […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام رضا کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: آیین اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قران کریم منطقه ای با حضور فرمانده مرکز آموزش شهید وطن پور اصفهان و رؤسای عقیدتی سیاسی یگان ها و روحانیون مستقر ارتش در اصفهان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این آئین، حضور پررنگ قرآنیان هوانیروز ارتش را شاهد بودیم؛ مسابقات قرآن کریم منطقه ای نیروی زمینی ارتش استان‌های اصفهان و فارس از سوم الی پنجم آبان ویژه پرسنل پایور و وظیفه برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش وطن پور اصفهان ابراز کرد: چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش پایوران و وظیفه در پنج رشته مجزا برگزار شد.

حجت الاسلام کیانی با اشاره به اینکه داوران این دوره از مسابقات از اساتید نیروی زمینی ارتش بودند، عنوان کرد: در عصری که دشمنان با هر وسیله ای در تلاش هستند که مردم به ویژه نسل جوان را از قرآن دور کنندحضور در مسابقات قرآنی موجب ایجاد رنگ و بوی قرآنی در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مباحث اساسی در سبک زندگی اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ایجاد و انس گرفتن با قرآن کریم بوده است، گفت: انس با قرآن لازمه رسیدن به معارف عالی قرآنی است.

امیرحسین ابطحی